Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

10 moduri prin care poti face ca prezentarea ta sa fie irezistibila

de
3779 0 15 Mar. 2011
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Negociem in mod constant cu aproape toti cei pe care ii intalnim, pentru timp, pentru resurse, pentru un loc in metrou. Astazi, nimeni nu poate supravietui in afaceri daca nu intelege doua lucruri: primul, ca negocierea face parte integranta din viata, si al doilea, ca intotdeauna calitatea negocierii determina calitatea vietii.

1. Discuta beneficiile concrete pe care le obtine partenerul si care ii permit sa isi satisfaca trebuintele despre care ati discutat. Oamenii fac diverse lucruri avand propriile lor motive, diferite de ale tale. S-ar putea sa ai 100 de motive bune pentru care ar trebui sa fie de acord cu tine, dar decizia va depinde de trei sau patru motive pe care le considera ei importante. Prezinta dovezi ca poti indeplini aceste cateva criterii si poti ignora fara probleme orice altceva.

2. Arata caracteristicile exclusive sau superioare. Nu irosi timpul cu lucruri elementare. Discuta despre ce nu poate face concurenta, dar numai daca asta prezinta importanta pentru partener. Foloseste cuvantul magic „doar”: „Doar noi avem un depozit care va poate livra in aceeasi zi produsele”.

3. Subliniaza ca esti o persoana pe care se poate conta si ca firma ta este de incredere. Acest lucru se poate face printr-o atitudine profesionista si o abordare pozitiva a negocierii. Observatiile negative referitoare la concurenta implica faptul ca in realitate nu ai un produs superior si iti distrug credibilitatea.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h

4. Pozitioneaza ceea ce oferi ca avand un pret corect. Asigura-te ca partenerul intelege ce valoare oferi pentru pretul pe care il ceri. Si acesta nu inseamna pretul cel mai mic.

5. Demonstreaza ca este momentul potrivit pentru a se decide acum. Fa acest lucru prin intermediul unor oferte speciale ori promotionale valabile numai o saptamana sau prin rezolvarea imediata a unei probleme a partenerului.

6. Foloseste declaratii verificabile, adaptate functie de notele luate de tine, pentru a potrivi beneficiile produsului tau la nevoile partenerului. „Ati mentionat ca este important pentru dvs. sa economisiti timp. Cu aceasta noua tehnologie, produsul nostru realizeaza ceea ce va intereseaza in mai putin timp decat pana acum si, in consecinta, va ajuta sa economisiti bani”.

7. Sustine-ti cazul cu suporturi vizuale. Foloseste site-ul sau faxul pentru a livra pe loc informatii vizuale in timp ce vorbesti la telefon. "Intrati pe site-ul nostru si va vopi ghida in parcurgerea catalogului nostru pentru a va ajuta sa gasiti exact ce doriti". Inarmeaza-te cu mostre, aceesorii, grafice, fotografii si documente care sa iti sustina pozitia in timpul intalnirilor fata in fata.

8. Concepe o prezentare in care sa faci apel la emotii. Emotia declanseaza motivatia. Explica nu numai caracteristicile si avantajele, dar mai ales implica fizic si psihic potentialul client in detinerea produsului tau. Demonstreaza-i cum va beneficia personal. Indeamna-l sa foloseasca produsul.

9. Foloseste exemple despre succesul altor clienti. Sunt deosebit de eficiente atunci cand  se refera la domeniul sau locul in care isi desfasoara activitatea partenerul. "x a redus costurile de productie cu 10% folosind acest produs."

10. Include o demonstratie. Daca o imagine face cat o mie de cuvinte, atunci o demonstratie face cat o mie de imagini. Convinge-i pe parteneri sa vina sa participe la o demonstratie in locul in care iti desfasori activitatea sau aranjeaza sa ii poti vizita acasa sau la birou.

 



Tags: negocieretimpbani

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

10 moduri prin care poti face ca prezentarea ta sa fie irezistibila
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scapa acum de scuza 'Nu am timp'! Afla in doar cateva ore cum sa ai dublu succes in cariera si in viata

de Idei De Afaceri
18 Iul 2017
Ceea ce vei citi in continuare nu este despre sedinte, tone de e-mail-uri, sarcini si telefoane pe care le amani. Desi are legatura cu ele. Are...

3 mituri legate de planificarea timpului

de Codrina Laiu
01 Iun 2016
Retineti ca administrarea eficienta a timpului este un proces de durata. Este nevoie sa aplicati zilnic metodele de mangement al timpului pentru a...

Ca sa faci bani din afacerea ta, urmeaza aceste 4 sfaturi

de Ingrid Dumitrescu
20 Mai 2016
Putem vorbi despre o afacere doar daca aceasta face profit. Daca ai intrat intrat in afaceri pune-ti aceasta simpla intrebare: "Cum fac bani din...

Cum sa estimezi timpul necesar unui proiect de afaceri

de Teo Manole
20 Apr 2016
Cei mai multi oameni considera ca este foarte dificil sa estimam cat timp va dura o activitate dintr-un proiect. Exista totusi cateva moduri in care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016