Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

3 adevaruri despre afaceri care sunt, de fapt, gresite

de
1089 0 07 Aug. 2014
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

De foarte multe ori, ceea ce citesti sau ceea ce auzi de la oameni cu adevarat inteligenti nu este mereu adevarat. Acest lucru este valabil si in cazul anumitor adevaruri despre afaceri pe care le auzi de multe ori, dar care nu sunt mereu valabile.

 
Lloyd Shefsky, profesor la Kellogg School of Management, a intervievat mai multi antreprenori de succes din SUA si a facut o cercetare atenta a raspunsurilor acestora. In continuare sunt prezentate unele lucruri cunoscute despre afaceri, dar care nu se aplica intotdeauna.
 
1. Pornirea unei afaceri este mai riscanta decat sa lucrezi pentru una existenta
Se stie ca acest lucru este adevarat, dar, totusi, nu este neaparat asa. Multi spun ca 9 din 10 afaceri nu reusesc, insa Shefsky a aflat ca 90% din noile afaceri pot esua, doar un mic procentaj o fac insa in primul an. Esecurile, in schimb, sunt raspandite de la 5 la 7 ani. 
Se pare ca cele mai multe companii dispar mai devreme sau mai tarziu. Ceea ce rezulta din statistici este ca pentru o afacere este destul de greu sa se adapteze la schimbarea conditiilor de piata de pe parcursul mai multor ani. Piata este in continua miscare, iar un antreprenor trebuie sa se adapteze si sa se reinventeze pentru a face fata schimbarii. Iar asta este ceea ce multi nu reusesc. 
 
2. Inainte de a incepe o afacere, lucreaza in industrie pentru a invata despre ea
Shefsky spune ca, de fapt, aceasta abordare este un real dezavantaj. Poti deveni atat de bine educat cu privire la regulile si normele din domeniu, incat nu vei vrea ca alte oportunitati sa te distraga.
Acest lucru s-a intamplat si atunci cand Thomas Temberg – al carui background a fost in alimente, si nu in rechizite de birou – a primit ideea pentru Staples. Decat sa lucreze intr-o industrie si sa invete despre ea, acesta a efectuat cercetari ample, vorbind despre industrie atat cu insiderii, cat si cu consumatorii. 
Din partea clientilor a invatat doua lectii valoroase. In primul rand, compania spera sa cheltuiasca o gramada de bani pe rechizite de birou, mai mult decat isi poate imagina. Si in al doilea rand, acestia ar putea accepta unele inconveniente daca asta ar insemna reducerea costurilor. Astfel a zburat prin fata cunoasterii industriei, acele birouri avand nevoie de rechizitele lor de birou inainte de o blocare sau doua sau inainte de livrare. Daca ar fi lucrat in industrie, ar fi acceptat asta ca adevar.
 
3. Nu ii asculta pe sceptici
Acest sfat l-ai auzit peste tot. Multi dintre antreprenorii pe care Shefsky i-a intervievat au declarat ca si ei au ignorat indoielnicii, de asemenea. 
De exemplu, Howard Shultz, cel care a cumparat Starbucks ca pe un mic cuptor de cafea, transformandu-l intr-un lant international, a mers cu aceasta idee la sute de investitori, iar toti l-au refuzat. Decat sa ii ignore, a invatat ceva important: descrierea lantului sau de magazine avea nevoie de modernizare.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
Persoanele sceptice pot fi negative cu privire la ideea ta din mai multe motive – poate fi ingrijoratoare pentru finantele tale, poate proiecta o toleranta scazuta asupra riscului sau, cum s-a intamplat cu Staples, au motivele lor sa te descurajeze. Singura modalitate de a reusi este sa cercetezi in continuare pana ce stii atat de multe pe cat poti posibil. Trebuie sa stii mai mult decat scepticii.
 
Sursa: inc.com
 


Tags: afaceriantreprenorisfaturi afacerisfaturi antreprenoriantreprenori de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 adevaruri despre afaceri care sunt, de fapt, gresite
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016