Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 secrete majore in customer service

de Maria Nicutar 06 Dec. 2011 7022
4.25 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer service-ul este instrumentul pe care ne laudam ca il folosim in fiecare zi. Nu este total adevarat si este total neadevarat pentru anumite companii. In fapt, multi nu stiu ce inseamna customer service si nici macar nu detin un departament, cat de mic, care sa se ocupe ce activitatile conexe ale acestui domeniu vital pentru bunul mers al afacerilor.

In primul rand, oricat de mic si simplist ar fi el, departamentul de customer service trebuie sa existe si serviciile sale nu ar trebui niciodata externalizate. Externalizam multe activitati, insa customer service-ul nu ar trebui sa fie niciodata pe aceasta lista de externalizari. Customer service-ul trebuie sa fie in inima companiei, in mijlocul eforturilor tuturor angajatilor de a aduce afacerile cu un pas mai aproape de succes.


Al doilea mare secret in customer service sta in alocarea de bani catre acest sector. Niciodata nu veti avea parte de o reputatie buna, de o imagine infloritoare daca nu aveti customer service de calitate si personal multumit care sa efectueze aceasta munca. Reprezentantii departamentului de customer service trebuie sa fie profesionisti care sa stie cum sa se ocupe de plangeri, nemultumiri, cum sa aplaneze conflicte si certuri, trebuie sa fie specialisti pe care ii imputernicim sa ia decizii de rang inalt.


Nu in ultimul rand, acestia trebuie sa si zambeasca si zambetul se simte si prin telefon si prin e-mail. Zambetul face mai mult decat o mie de cuvinte si din start plaseaza in joc un mediu mai calm, un climat de pace si auto-respect ce se cere si se ofera. Multi uita sa zambeasca si cred ca zambetele sunt favoruri pe care le facem clientilor. Le oferim cand putem si cand suntem cu adevarat fericiti. Lucrurile nu stau asa. Zambetele si vocea binevoitoare trebuie sa fie aspecte bine inradacinate, continue, permanente. Pe ele ne bazam pentru a ne usura munca, pentru a ne aduce afacerile mai aproape de succes, pentru a ne imbunatati imaginea si reputatia de companii de top, de companii care isi respecta si valoreaza clientii.


Tags: customer serviceafacerireputatieimagine

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]