Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 sfaturi esentiale pentru mutarea sediului afacerii

de Teo Manole 02 Feb. 2015 2530
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Schimbarea sediului unei afaceri necesita planificare si atentie la detalii. In unele cazuri, este necesara oprirea unor procese sau incetarea temporara a activitatii pentru a permite mutarea echipamentelor, a mobilierului si amenajarea spatiului. Sistarea activitatilor poate aduce pierderi. De asemenea, este posibil ca noua locatie sa nu fie accesibila clientilor si partenerilor. Din cauza grabei sau a entuziasmului este posibil sa treci cu vederea cateva aspecte importante pentru bunul mers al activitatii business-ului tau.

 Pentru a aduce beneficii afacerii si a evita neplacerile ce pot fi aduse de schimbarea sediului, in continuare iti propunem cateva sfaturi:

1. Alege un loc mai bun
Indiferent de motivul pentru care ai decis ca este momentul sa schimbi locul, este bine sa te asigura ca noul sediu este mai bun decat cel actual. Astfel, pe langa utilitatile de baza, efortul cu mutarea se justifica doar in cazul in care castigi avantaje suplimentare.

Acest lucru nu inseamna neaparat sa ai un spatiu mai mare, ci mai degraba acesta sa se potriveasca cu specificul afacerii tale. De exemplu, daca accesul facil al clientilor este un element important pentru succesul afacerii tale, atunci este indicat ca locatia noua sa fie usor accesibila pentru acestia. Acest lucru poate insemna proximitatea fizica de clienti, existenta locurilor de parcare, amplasarea biroului intr-o zona cu trafic redus si langa statii pentru mijloace de transport.

2. Alcatuieste un plan si pune-l in aplicare
Dupa ce ai gasit locatia potrivita, te sfatuim sa alcatuiesti un plan al mutarii pentru a fi sigur ca nu pierzi din vedere elemente esentiale. in cazul in care nu esti fortat de imprejurari sa schimbi sediul rapid, este indicat sa planifici mutarea cu doua – trei luni inainte. Stabilieste o data la care sa incepi mutarea si o data la care vrei sa fii deja in noul loc. Apoi dozeaza activitatile astfel incat sa nu ai perioada prea aglomerata si sa te incadrezi in termenele stabilite.

Incearca sa iei in considerare cele mai importante activitati pentru fiecare pas al mutarii: achitarea datoriilor la sediul actual, semnarea contractului de inchiriere a noii locatii, renovarea, decorarea, impachetarea echipamentelor si a mobilei (daca este cazul), mutarea propriu-zisa si inaugurarea. Nu incerca sa le faci singur pe toate.

Este indicat sa delegi unele activitati angajatilor si sa le oferi timpul necesar pentru aceste activitati noi. Verifica din cand in cand care este stadiul si ia masuri daca exista riscul ca termenele stabilite sa nu poata fi atinse sau daca nu exista resurse suficiente.

3. Informeaza-ti angajatii si partenerii
Atunci cand hotarasti mutarea sediului, nu uita sa informezi angajatii si partenerii despre acest lucru.
Schimbarea locului poate aduce schimbari in viata angajatilor: ruta casa-serviciu, durata acesteia, schimbarea biroului si a vecinilor de birou, accesul la documente si echipamente etc. Fiecare angajat are nevoie de timp pentru a analiza lucrurile care se schimba in viata sa odata cu schimbarea locului.

In mod similar, partenerii de afaceri trebuie sa stie ca te vor gasi intr-un loc nou. Explica-le de ce ai luat aceasta decizie si raspunde intrebarilor astfel incat zvonurile si temerile sa nu se propage. Daca angajatii si partenerii se impotrivesc mutarii, este posibil sa fie nevoie sa renunti la aceasta idee.


Tags: afaceriafaceresediu afacereschimbarea sediuluimanagementangajati

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]