Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 actiuni care iti scot clientii din minti!

de Ilinca Dobrescu 17 Dec. 2012 2687
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clientul nostru este stapanul nostru si nimic nu va schimba acest lucru prea curand. In mod real, clientii nostri decid daca afacerile noastre vor merge mai bine, daca vor stagna sau daca vor disparea de pe piata cu viteza uimitoare. Asa ca este esential sa ne asiguram ca ne luam toate masurile pentru a-i tine aproape cat mai mult timp.

Iata si care sunt cele mai importante cinci actiuni care ne scot clientii din minti:

1. Nu livram produsele comandate la timp.
Daca vrei sa iti scoti clientii din sarite, poti sa le livrezi produsele mult dupa ziua stabilita. Sa ne gandim cati clienti ati putea sa pierdeti dintr-un singur foc ...

2. Majoram preturile fara sa ii anuntam cu o perioada de timp decenta inainte. Orice majorare de pret trebuie sa fie gandita, evaluata, comunicata! Si cel mai bine este sa faceti acest lucru cu cat mai mult timp inainte ca preturile sa fie majorate. Este esential sa majorati preturile in mod justificat. Cu alte cuvinte, nu puteti creste preturile doar pentru ca asa doriti, pentru ca vreti incasari mai mari. Majorarile de preturi trebuie sa aiba loc in momentul in care aveti cheltuieli mai mari, s-au marit taxele, ati modificat lista de ingrediente, colaborati cu furnizori de materie prima de calitate mai inalta samd.

3. Le ignoram plangerile, nemultumirile, sugestiile. Feedback-ul din partea clientilor nu trebuie niciodata ignorat datorita faptului ca este atat de valoros, mai ales cand discutam despre nemultumiri si plangeri. Pe langa acest aspect, ignorarea plangerilor si nemultumirilor reprezinta o sursa grava de conflicte si abandonuri ale clientilor tai, in favoarea competitorilor cu care ai de-a face in mediul de afaceri.

4. Nu avem produse importante in stoc. Nimic nu ne deranjeaza mai mult decat sa nu gasim produsele dorite pe stoc. Asigurati-va ca nu ramaneti niciodata fara produse importante pe stoc.

5. Preturile produselor nu corespund cu cele afisate la raft? Iata o alta problema care naste conflicte si abandonuri ale clientilor tai. Aveti grija ca preturile afisate la raft sa fie mereu actualizate. Multi clienti nu mai verifica preturile la casa si afla abia dupa ce achita costurile cosurilor de cumparaturi.

Mult succes si afaceri cat mai profitabile!



sursa foto: www.sxc.hu





Tags: afacericlienti nemultumitifeedback clientinemultumiri clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]