Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

5 legi indispensabile ale vanzarilor

de
1252 0 04 Iul. 2014
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Exista cinci legi cand vine vorba de vanzari. Urmandu-le, vanzarile vor incepe sa aiba loc imediat, indiferent ca se intampla online sau offline. Acestea te ajuta sa deblochezi usa pentru o crestere masiva a veniturilor pentru afacerea ta.

 
1. Legea valorii
Consumatorii cumpara numai produse si servicii care le aduc beneficii. In primul rand, trebuie sa tii minte faptul ca niciun consumator nu cumpara de la tine doar pentru ca esti un mare vanzator. Consumatorii cumpara produse si servicii deoarece cred ca acestea le vor aduce beneficii. Pentru a aplica aceasta lege trebuie sa stii, fara niciun dubiu, ca acel produs sau serviciu este benefic clientilor. In cazul in care consumatorul sau clientul nu este fericit, nu vei fi platit.
 
2. Legea compensarii
Valoarea vine cu o eticheta de pret. Aceasta lege este simpla. Cu cat mai multe beneficii aduce produsul sau serviciul tau clientului, cu atat mai mult poti ridica pretul. Nimic de valoare nu vine fara un pret. Ca urmare a legii compensarii, este foarte importanta faza de productie. In cele din urma, esentiala este faza de lansare, atunci cand produsul finit este pe raft.
 
3. Legea influentei
Credibilitatea depinde de doi factori: incredere si expertiza. Legea influentei a fost invatata destul de exhaustiv de John Maxwell. Acesta spune ca leadershipul este influenta, nimic mai mult si nimic mai putin.
 
Aceasta calitate puternica si intangibila se dezvolta prin cresterea increderii clientilor in tine si in ceea ce oferi. O modalitate de a face acest lucru este prin atingerea si demonstrarea expertizei in domeniul tau. 
 
4. Legea autenticitatii
Darul cel mai valoros pe care il poti oferi esti tu insuti. Bob Burg si John David Mann spuneau in Go-Giver ca, atat timp cat incerci sa fii altcineva sau sa adaugi comportamentului tau ceea ce altcineva te-a invatat, nu ai nicio posibilitate sa ajungi cu adevarat la oameni. Cel mai valoros lucru pe care trebuie sa il oferi oamenilor esti tu. 
 

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii



Legea autenticitatii functioneaza in felul urmator: Te duci "all-in", cu capul si cu toata inima, sa oferi solutia problemei consumatorului. Gandeste-te la cum vei putea face cel mai bun produs si la cum poti oferi cele mai bune servicii, iar in acest fel vei schimba viata consumatorului sau perspectiva in legatura cu felul in care vrei sa ajuti. Trebuie sa iti doresti sincer sa oferi solutii care aduc beneficii consumatorilor.
 
5. Legea reciprocitatii
Aceasta este un dar si incheaga relatii. In prima faza, multi oameni cred ca tu, furnizorul de afaceri, le dai produsul sau serviciul si ei, consumatorii, iti ofera bani pentru acesta. Cand ne referim la aceasta lege si la a oferi si inchega relatii ne referim la faptul ca tu, ca furnizor, oferi intotdeauna. Consumatorii nu vor da niciodata.
 
Cand vinzi, da intotdeauna consumatorilor, ca bonus, un cadou cu adevarat valoros. Ei vor veni sa cumpere intotdeauna de la tine.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzariafacere vanzarilegi vanzariafaceri onlinesfaturi vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 legi indispensabile ale vanzarilor
Rating:
Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016