Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand cineva nou preia activitatile tale asigura-te ca ....

de Andreescu Sorin 29 Iun. 2016 8446
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Atunci cand cineva nou preia din activitatile tale ca manager, trebuie sa fii ferm in prezentarea sarcinilor, dar flexibil cu modul de realizare a acestora, pentru a beneficia din plin de resursele celui caruia ii pasezi activitatile.

Ca urmare, asigura-te ca:

- exista resursele necesare realizarii sarcinilor
Una dintre ce le mai neplacute experiente pentru persoana careia ii delegi sarcinile este sa esueze din cauza lipsei de resurse.

Se poate intampla ca angajatul sa nu aiba acces la echipamente, consumabile, spatii sau bani. O experienta de acest gen poate crea frustrari si reticenta in a prelua alte sarcini. Este rolul tau sa te asiguri ca toate resursele necesare exista in organizatie si ca nu sunt utilizate in alte proiecte atunci cand este nevoie de ele.

- sarcinile se rezolva in ordinea urgentei si/sau importantei
In momentul in care te gandesti sa delegi o parte dintre activitatile tale, vei observa ca unele au o importanta mai mare decat altele. Incepe cu activitatile urgente, dupa care deleaga-le pe urmatoarele.

- ai o persoana disponibila pentru back-up
Analizeaza ce s-ar intampla daca persoana delegata ar fi in imposibilitate sa realizeze o anumita activitate. S-ar crea haos sau ar exista o persoana care poate prelua si rezolva sarcinile?  Este de preferat sa ai pe cineva care sa inlocuiasca persoana indisponibila.


Tags: sarciniactivitatimanagementdelega

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Idei de afaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

5 activitati pentru un manager performant

de Idei de afaceri
27 Mar 2018
Leadershipul si managementul, chiar daca constituie roluri diferite, devin complementare in asumarea activitatii de conducere. Managerul maximizeaza...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]