Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Care sunt dezavantajele delegarii sarcinilor din cadrul afacerii?

de
1337 0 22 Dec. 2014
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

1.67
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Delegarea, ca orice alt proces din cadrul unei organizatii, are cateva dezavantaje pe care este bine sa le cunosti.

1.  Dureaza mai mult timp sa delegi unele sarcini
Exista multe activitati pe care le putem realiza noi singuri mai repede si mai bine decat ar putea altcineva. De multe ori, dureaza mai putin sa rezolvam o problema decat sa explicam altcuiva solutia pe care trebuie sa o aplice.

Acesta abordare este potrivita pentru situatiile exceptionale cu care ne intalnim o singura data si pentru cele care necesita un grad mare de responsabilitate. Totusi, nu este cea mai buna solutie pentru sarcinile de rutina, pe care trebuie sa le realizam frecvent. in acest caz, delegarea este alternativa potrivita.

2. Poate creste nivelul de stres
Multe persoane nu se simt confortabil atunci cand incredinteaza activitatile lor altor oameni. Exista teama ca rezultatele nu vor fi cele asteptate sau, mai rau, ca vor exista greseli care nu pot fi reparate. Delegarea poate creste nivelul de stres atunci cand plasezi altcuiv a s arcini cu un grad mare de r esponsabilita te sau care necesita cunost ințe avansate intr-un anumit domeniu.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Uneori trebuie sa corectezi greseli
Atunci cand sarcinile nu au fost realizate la nivelul as tep tat, va trebu i sa le corectezi . Remedierea greselilor altcuiva poate dura foarte mult si este o etapa frustranta care iti ia din timpul alocat pentru alte activitati. Este bine sa eviti mai ales greselile iremediabile prin plasarea activitatilor care pot avea consecinte serioase daca lucrurile merg prost.


Tags: delegaredelegarea sarcinilorangajatimanagement

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Care sunt dezavantajele delegarii sarcinilor din cadrul afacerii?
Rating:
Nota: 1.67 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?

de Teo Manole
27 Apr 2016
De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza. Aceste...

Ce strategii sa aplici pentru imbunatatirea productivitatii angajatilor

de Cosmin Enescu
05 Apr 2016
Daca si afacerea ta se confrunta cu o lipsa de productivitate a angajatilor este cazul sa iei masuri. Pentru a rezolva aceste situatii, unele dintre...

De ce angajatii nu-si doresc schimbari? Iata 3 motive!

de Nita Alina
29 Feb 2016
In timp ce, o parte dintre angajati sunt foarte deschisi schimbarilor din firma, altii nu le privesc cu ochi buni, chiar se tem de ele. Iata 3 dintre...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016