Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum abordezi managementul inventarului unei afaceri?

de
1371 0 30 Mai. 2014
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Liderii tech ai start-up-urilor se confrunta de multe ori cu o supraincarcare de informatii. La un moment dat, acestea se pot trezi in fata unor decizii cruciale. Pot fi ingropate in dificultati de gestionare a stocurilor, astfel incat elementele sa poata fi livrate la timp.

 
Astfel, campania companiei Phone Halo’s pentru dezvoltarea produselor, TrackR, a stabilit un sistem de management inventar, care este flexibil si rentabil pentru un stadiu incipient de start-up-uri hardware.
 
Intelegerea necesitatii unui plan. Gestionarea eficienta a inventarului este esentiala pentru o afacere, deoarece acesta determina cat de mult poate investi compania nu numai in fabricarrea produselor, ci in vanzari, marketing si inginerie. Multe start-up-uri hardware promitatoare au esuat din cauza ca au detinut un inventar excesiv. Capitalul legat de inventar nu poate fi folosit pentru alte procese de afaceri, cum ar fi angajarea unei echipe de vanzari pentru a vinde produsele create.
 
Fara inventar, echipa de productie nu are produse de vanzare distribuitorilor interesati. Managementul inventarului poate poate fi descris ca arta echilibrului - pentru a mentine o afacere intr-o stare zen, relateaza entrepreneur.com.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Proiectarea unui flux de afacere. Compania mentionata mai sus a pornit un upgrade al sistemului de inventar si a creat o diagrama simpla de documentare a modului in care procesul de primire a unui ordin de achizitie indeplineste cererea care ar trebui sa continue. De multe ori, companiile se bazeaza prea mult pe software pentru a-si rezolva problemele, asa ca ei au creat o diagrama de afaceri in stilul Mad Men - fara calculatoare, email sau servicii software de lux. Rezultatul a constat intr-un document care detaliaza toate nevoile diferite ale oamenilor pentru a indeplini o comanda si toate conexiunile necesare intre ele. 
 
Alegerea software-ului potrivit. La un moment dat, unele companii au nevoie de un software care leaga inventarul de vanzari si de datele contabile. O aplicatie de inventar foarte simpla de QuickBooks este de la SOS inventory. Chiar daca nu are un web design modern, este o solutie excelenta pentru un start-up datorita flexibiltatii sale, a integrarii usoare cu QuickBooks si a pretului favorabil. 
 
Motivarea oamenilor sa isi schimbe obiceiurile. Pentru un nou proces de afaceri care urmeaza sa fie pus in aplicare, oamenii trebuie sa se schimbe. Pentru asta poti gasi o persoana-cheie care sa se asigure ca toata lumea a urmat procesul. Asa ca, fiecare persoana din echipa de vanzari trebuie sa primeasca copii ale noului flux de afaceri, explicand motivatia si beneficiile acesteia pentru afacere. 
 
Gestionarea inventarului pentru un start-up este una din sarcinile cele mai dificile cu care cineva se confrunta ca antreprenor, dar care ar putea determina succesul final al unei afaceri.
 


Tags: afacerimanagementstart-upstart-up techstart in afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum abordezi managementul inventarului unei afaceri?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016