Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum poti manageria angajatii la distanta

de
1227 0 08 Aug. 2014
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, numarul persoanelor care lucreaza la domiciliu a crescut semnificativ, potrivit unui raport recent al US Census Bureau. Se pare ca angajatii care lucreaza de acasa sunt mai productivi decat cei care muncesc intr-un birou, satisfactia fata de locul lor de munca fiind mai mare si fiind mai putin probabil sa renunte la job. In plus, ajuta si companiile sa economiseasca multi bani.

 
Avantajele companiilor nu se opresc aici. Angajatii care lucreaza la domiciliu tind sa fie mai loiali. Se pare ca acestia prospera atunci cand angajatorul le ofera incredere si au tendinta sa ridice acest lucru la nivel de responsabilitate si automotivare, necesare pentru un astfel de lucrator.
 
Angajatorii, pe de alta parte, se pot teme ca nu sunt capabili sa urmareasca angajatii la distanta pe tot parcursul zilei. Ei se tem si in privinta comunicarii, aceasta ar putea fi mai dificila daca nu sunt prezenti fizic in acelasi birou. Fiecare afacere este diferita si nu exista un mod prin care sa manageriezi angajatii la distanta. 
 
Iata cateva sfaturi pentru managerii care isi doresc sa aiba succes in relatia cu angajatii care lucreaza la domiciliu.
 
1. Implementeaza o politica oficiala
Pentru a te asigura ca toata lumea este pe aceeasi lungime de unda, colaboreaza cu departamentul de HR pentru a crea o politica pentru lucratorii la distanta. Include specificari cu privire la perioadele in care angajatii pot lucra la distanta, tipurile de activitati care pot fi realizate astfel si asteptarile cu privire la mentinerea legaturii cu intreaga echipa prin intermediul  telefonului sau e-mailului.
 
2. Seteaza sistemul de mesagerie instant
Permite angajatilor sa comunice unul cu celalalt de oriunde ar fi prin investirea intr-un sistem corporativ de mesagerie instant. Prin acest mod, angajatii pot pune rapid intrebari si pot trimite momento-uri simple, instantanee, fara a fi nevoiti sa trimita e-mail-uri. Acest instrument de comunicare va contribui la asigurarea unei comunicari constante. 
 
3. Activeaza comunicarea video
Incurajeaza lucratorii la distanta sa comunice prin intermediul apelurilor sau conferintelor video. Exista unele servicii de acest fel de calitate, incluzand Skype sau Google+, care sunt gratuite. Aceasta activitate poate duce si la o relatie mai buna intre colegi, diminuand multitasking-ul, pentru ca ambele parti se pot astfel vedea.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



 
4. Utilizarea unor tehnologii cloud
Un lucru important privind succesul angajatilor la domiciliu este accesul la tehnologia potrivita. In mod ideal, ei ar trebui sa poata accesa de acasa orice fisiere sau date pe care le pot accesa de la birou. Acest lucru poate insemna un numar de diferite retele si servere ale companiei tale, dar este bine sa utilizezi tehnologie cloud de calitate. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanageriangajatimanagementskype

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum poti manageria angajatii la distanta
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016