Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum poti sa iti devansezi competitorii cat mai rapid!

de
1237 0 27 Ian. 2013
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Cum poti sa iti devansezi competitorii cat mai rapid!

Competitia ne da mari batai de cap si totul pleaca dintr-un singur punct: diferentierea! De aici pleaca totul. Diferentierea reprezinta maniera prin care un brand poate sa se distanteze de celelalte prin intermediul produselor si serviciilor pe care le ofera. Deci cum putem proceda pentru a ne diferentia in mod clar de competitori, cum putem sa ne asiguram ca ii vom devansa si ce arme putem folosi, pe ce strategii vom miza?

Iata cateva sfaturi care ne pot ajuta sa ne devansam competitorii, sfaturi care se pot adapta oricarei afaceri, indiferent de profilul caruia ii apartine:

1. Nu incercam doar sa rezolvam probleme, sa acoperim nevoi si dorinte existente in randul consumatorilor care ne formeaza audienta-tinta.
Este vital sa putem anticipa nevoile, dorintele, probleme cu care se confrunta consumatorii nostri ideali si apoi sa gandim si sa proiectam produsele si serviciile care le vor acoperi cu cea mai mare eficienta.

Intreg procesul de anticipare poarta numele de inovatie in stare pura. Nu uitam faptul ca nimeni nu ne garanteaza ca un astfel de proces se poate finaliza intotdeauna intr-o serie de produse si servicii care sa ne aduca niveluri inalte de profitabilitate. De aceea, orice idee si orice tentativa de a anticipa nevoile, dorintele consumatorilor tinta trebuie incrucisate cu teste, analize, statistici si nu numai. Toate aceste sisteme de masuratoare ne pot ajuta sa ne minimalizam riscurile atunci cand mizam pe noi produse si servicii sau pe noi functii atasate produselor si serviciilor deja existente.

2. Nu incercam sa lucram intotdeauna cu aceiasi angajati. Este imperios sa avem intotdeauna oameni cu idei proaspete si este foarte greu ca angajatii nostri sa progreseze in mod continuu atunci cand nu sunt supusi unor exercitii esentiale: cursuri, carti, seminarii, workshop-uri, teambuilding-uri, sesiuni de brainstorming. Doar asa angajatii cheie isi pot reinnoi setul de abilitati, competente, talente, idei si capacitate de inovatie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Nu putem sa ne bazam pe aceiasi consumatori la nesfarsit. Desigur, se poate ca un segment de consumatori sa ne asigura nivelul dorit de profitabilitate. Cu toate acestea, regulile de aur ale jocului ne spun ca este esential sa ne largim granitele pentru a putea coopta noi si noi segmente de consumatori. Spre exemplu, o companie de produse cosmetice care produce sapunuri si lotiuni specifice pielii bebelusilor, poate sa isi largeasca aria de productie catre produse special concepute pentru mame, femei insarcinate si copii. Pe acelasi model, orice afacere isi poate largi teritoriul de pe care isi aduna profiturile.


Sa aveti succes si afaceri cat mai profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceri profitabileafacericonsumatoricompetitie afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum poti sa iti devansezi competitorii cat mai rapid!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016