Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa comunici cu angajatii tai dificili?

de Teo Manole 23 Sep. 2014 2815
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori afirma ca administrarea unei afaceri ar fi mai usoara daca nu ar implica oameni. Cu cat o companie creste mai mult, cu atat mai mici sunt sansele ca angajatii sa fie usor de coordonat.

 
Desigur, un antreprenor are oricand la indemana posibilitatea de a concedia persoanele cu care nu se poate intelege.

Totusi oamenii talentati sunt greu de gasit si de aceea terminarea unui contract de munca ar trebui sa vina doar ca ultima solutie. Atunci cand se confrunta cu o persoana dificila, majoritatea oamenilor actioneaza in doua directii:
 
1. Confrunta deschis persoana dificila lucru care poate duce la escaladarea conflicului si aplanare lui in final
2. Evitarea persoanei, situatie care poate agrava un conflict.

Niciuna dintre aceste solutii nu este eficienta in totalitate in cadrul unei firme. Judith Orloff, M.D, profesor in psihiatrie la UCLA (Los Angeles, SUA) si autoarea cartii “Extazul cedarii” (The Ecstasy of Surrender) le recomanda antreprenorilor sa nu fie rigizi in comunicarea cu angajatii dificili ci sa caute un limbaj comun prin care toata lumea sa obtina avantaje.

Judith Orloff sustine ca cei mai multi oameni reactioneaza imediat la comportamentul unei persoane dificile, fiind in aceste situatii dominati de o stare de nervozitate care poate conduce imediat la conflicte. Raspunsul potrivit este sa nu spui nimic, sa iei o pauza pana cand te linistesti si poti sa analizezi lucrurile in mod obiectiv.
 


Tags: angajatiangajati dificilimuncaafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]