Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a I-a

de
2457 0 23 Mai. 2011
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Eliminarea competitorilor isi are fundatia in cunoasterea ei in cele mai mici detalii. Alcatuiti o lista cu firmele care concureaza cu a dvs. si studiati-le ofertele, preturile, strategiile de marketing. Cu toate acestea, dati mare atentie faptului ca nu trebuie sa lasati competitorii sa va dicteze viitoarele decizii.

Scopul prospectarii pietei si a concurentei este de a obtine informatii care sa va imbunatateasca afacerea si nu acela de a copia un alt antreprenor. Datele pe care le veti aduna va vor fi de folos in masura in care le puteti adapta la nevoile specifice companiei dvs. si in masura in care le puteti depasi pentru a va aduce un avans strategic in fata competitorilor.

Mai jos va prezentam cele mai bune strategii de depasire a competitiei:

1.    Garantia calitatii si durabilitatii. Un produs sau serviciu de calitate si cu un ciclu de viata lung este singurul lucru fara de care nu putem vorbi de o afacere in adevaratul sens al cuvantului. Produsele de proasta calitate nu se vor vinde, oricat capital ati investi in advertising si in marketing.

2.    Performanta si eficienta la nivel inalt. Aceste doua concepte sunt primele pe care trebuie sa le aveti in minte inainte de a incepe sa va studiati competitorii. NU puteti sa supravietuiti in fata concurentei daca nu oferiti produse sau servicii folositoare si eficiente.

3.    Prospectarea nisei in cadrul careia va situati si studierea competitiei. Fara o buna documentare asupra nisei in care va conduceti activitatea nu veti sti ce sa oferiti clientilor si cat sa le cereti in schimb, nu veti sti unde va situati in ierahia concurentiala si cat de multe ofera afacerea dvs de fapt. 

4.    Raport bun calitate-pret. Politica de pret este indiscutabil importanta. Nu puteti comercializa produse care nu respecta pretul pietei sau calitatea acestora. Aflati preturile de vanzare ale competitorilor dvs. si alcatuiti o strategie de pret favorabila.

5.    Upgradare permanenta. Clientii sunt dinamici si isi schimba perspectivele, dorintele si nevoile in mod continuu. De aceea trebuie sa va modificati si sa va imbunatatiti in mod regulat oferta. Competitia poate fi invinsa prin punerea la dispozitia clientilor dvs. de produse si servicii unice sau pentru care competitorii nu au furnizori potriviti.

6.    Gama diversificata de produse si servicii. Clientii adora optiunile. Le place sa aleaga din oferte variate, sa aleaga accesorii, marimi, culori si lista ramane deschisa pentru orice detaliu al produselor. Cu cat le lasati la dispozitie mai multe alegeri cu atat vor fi mai interesati sa achizitioneze un produs sau sa foloseasca un serviciu al firmei dvs. in defavoarea concurentei.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii




Click aici pentru partea a II-a.



Tags: concurentaprospectarea pieteieliminarea competitorilorprospectarea nisei

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a I-a
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cine reprezinta concurenta ta?

de Andrioae Ruxandra
10 Iun 2014
Ca proprietar al unei afaceri, vei avea parte de multe provocari. Sunt clienti pe care trebuie sa-i atragi, facturi de platit, imbunatatiri de facut...

Oamenii de afaceri nu inteleg si nu isi asuma conceptul de concurenta - Conferinta Mediafax, Consiliul Concurentei

de Matei Antonescu
18 Nov 2011
Joi, Valentin Mircea, membru al plenului Consiliului Concurentei, a declarat in cadrul Conferintei Mediafax ca oamenii de afaceri din Romania nu...

Cel mai intalnit caz de concurenta neloiala - Conferinta Mediafax

de Maria Nicutar
18 Nov 2011
Conform Camerei de Comert Romano-Germana (CCRG), cel mai intalnit caz de concurenta neloiala cu care se confrunta companiile germane din Romania este...

Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a II-a

de Maria Nicutar
23 Mai 2011
In prima parte a acestui articol am vorbit despre importanta calitatii produselor si serviciilor, prospectarii nisei in cadrul careia va situati,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016