Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa invingi atunci cand esuezi

de
1162 0 06 Mai. 2014
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Esecul este rezervat oricui, candva. Orice antreprenor a trecut candva printr-un esec sau va trece la un moment dat. Nu trebuie sa te demoralizezi. Candva vei cadea, insa vei incerca sa te ridici. Candva vei face o alegere proasta, vei colabora cu cineva nepotrivit, vei intarzia la o intalnire, vei lua o decizie proasta. Candva vei gresi groaznic, pentru ca greseala este cea care ne ridica, daca esti destul de puternic sa rezisti.

Exista multi antreprenori care fac o greseala si continua cu aceasta. Si nu o fac pentru ca vor, o fac pentru ca nu stiu, nu realizeaza ca a fost o greseala sau nu accepta. 
 
Daca esti un luptator si iti doresti ca si atunci cand cazi sa te ridici cu capul sus, avem patru pasi care iti cresc sansele de castig atunci cand esuezi.
 
1. Asuma-ti responsabilitatea pentru intregul esec. Nu trebuie sa gasesti vinovati atunci cand gresesti. Daca ti se intampla sa inchei o colaborare si uiti sa urmezi unul dintre pasii esentiali, este greseala ta, pentru ca nu ai fost atent. Tu esti reponsabil pentru afacerea ta si pentru proiectele si parteneriatele pe care le faci. 
Ai fi putut evita asta, ai fi putut da vina pe cineva din firma ta, un angajat, insa nu ai facut-o. Poate aceasta alegere te-ar fi scapat de vina si de o posibila rupere a unei colaborari. Daca ai face acest lucru, ai fi lipsit de etica si necinstit atat cu tine, cat si cu ceilalti. Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata, asa ca tu esti cel care monitorizeaza si manevreaza principalele proiecte ale companiei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
2. Compenseaza pe nedrept clientul. Daca compensezi nedrept unul dintre clienti pentru beneficiul lor, actiunile companiei tale vor ramane in istorie. 
 
3. Explica de ce esecul nu se va mai repeta. Atunci cand esuezi, clientii asteapta niste explicatii. Ei au facut o investitie, te-au ales pe tine in locul altora. Sa treci la o alta companie inseamna risipa de timp, bani, neplacere si este riscant, nu ai garantia ca totul va merge bine. Clientul isi va dori sa lucreze in continuare cu firma ta, insa are nevoie de garantia ca situatia neplacuta nu se va mai repeta. Nu este suficient sa il asiguri ca toate acestea nu se vor mai intampla, ci este necesar si neaparat sa te asiguri ca clientul a inteles asta cu adevarat.
 
4. Nu o mai face din nou. Toata lumea esueaza la un moment dat, fie ca este acum, fie ca este mai tarziu. Se va intampla. Multi dintre clienti sunt persoane rezonabile care inteleg acest lucru. Cand un vanzator nu reuseste de doua sau mai multe ori, clientul incepe sa realizeze ca nu este un eveniment unic, ci mai degraba un model incomod. La un moment dat, timpul, costurile si riscul de a gasi un nou vanzator eclipseaza toate acestea de a ramane cu tine, iar apoi clientul va pleca.
 


Tags: afaceriantreprenorigreselisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa invingi atunci cand esuezi
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016