Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum tratam angajatii

de Simona Stroescu Holstein 15 Apr. 2011 3829
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Compania Google este renumita pentru multitudinea de facilitati oferite angajatilor sai, care au absolut tot ce le trebuie, pentru a nu fi nevoiti sa paraseasca zona de lucru – daca au nevoie de frizer, este acolo, daca au nevoie de doctor, acesta vine la biroul angajatilor. Sigur, costurile necesare pentru asemenea facilitati sunt cu mult peste posibilitatile firmelor mici, mai ales pentru firmele aflate in etapa incipienta, insa cateva principii trebuie avute in vedere:

1. Volumul de munca

- Vezi ca trebuie sa termini toate proiectele pana diseara la ora 5.  A, si s-ar putea sa iti mai dau inca un proiect azi pe la 3, si inca unul pe la 4. Toate sa fie gata azi, pana pe la 4.30, ca ai sedinta de evaluare la 4.30.

- Si eu cand merg la masa de pranz?

- Ia-ti sandvisuri de acasa data viitoare, te descurci tu.
Suna cunoscut scenariul? Desi este tentant sa procedam astfel, trebuie sa intelegem ca angajatii trebuie respectati si intelesi. Stresul si volumul imens de munca sunt ingredientele unei activitati facute prost, cu rezultate mediocre si clienti nemultumiti de serviciile primite. Un manager inteligent cunoaste faptul ca angajatul care nu este stresat este mai eficient. Un angajat constient de responsabilitatile sale nu doreste sa isi piarda locul de munca, dar acesta nu este un motiv sa fie exploatat.

2. Munca peste program

O imensa greseala, spun statisticile, care indica foarte clar faptul ca daca angajatul n-a reusit sa termine un task in timpul programului in cele 8 ore, nu va reusi sa il termine in niciun caz in doua ore daca ramane peste program. Un angajat obosit si stresat va avea eficienta zero comparativ cu un angajat care vine a doua zi proaspat odihnit, cu forte si idei noi. Cand atribuim task-uri la sfarsitul zilei unui angajat, acestea vor fi atribuite pentrua doua zi, nu pentru ramasul peste program.

3. Beneficii – cursuri de perfectionare

Pentru a fi eficient, angajatul trebuie sa simta tot timpul ca intr-o firma are posibilitatea sa evolueze. Este important pentru moralul sau, dar si pentru cariera sa. Un angajat caruia i se ofera cursuri de perfectionare platite de firma in scoli specializate va munci mai mult, mai eficient si va fi mai multumit de jobul sau, fata de un angajat care si-a pierdut interesul. Plata acestor cursuri trebuie privita in primul rand ca o investitie in firma, intr-o munca mai eficienta, si apoi o investitie in angajat. In cazul in care nu sunt disponibile suficiente fonduri pentru astfel de cursuri, totusi se pot realiza cursuri de “softskills” unde angajatul invata cum sa comunice cu colegii mai eficient, cum sa isi gestioneze timpul, situatiile limita s.a.m.d.

CONCLUZIE – un angajat tratat cu respect va produce mult mai bine pentru firma din care face parte, iar firma care trateaza astfel angajatii are doar de castigat intotdeauna.




Tags: idei de afacerigoogleangajatiproiecte

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Angajatii intra intr-o noua dinamica in 2022

de Florin Amariei
11 Ian 2022
Piata fortei de munca se va schimba radical in 2022, mai ales dupa ce angajatii vor realiza ca perioada de stagnare s-a incheiat si acum trebuie sa...

Sondaj. Principalele motive pentru care angajatii raman in firme

de Florin Amariei
20 Dec 2021
Un nou sondaj releva principalele motive pentru care angajatii raman in firme. Ar fi bine sa le avem in vedere! Primele trei criterii pe baza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]