Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Importanta strategiei de pret in lansarea produselor

de
3652 0 26 Iun. 2011
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Lansarea produselor este punctul decisiv care influenteaza profitabilitatea si rentabilitatea acestora pe piata pe care sunt introduse. O strategie gresita de lansare deturneaza intreaga viata a produsului si afecteaza imaginea intregii companii. In acest scop, este vital ca marketerii si advertiserii sa se sincronizeze in crearea unui mediu propice pentru intampinarea unui nou produs.

Cel mai important factor in lansarea unui produs il constituie setul de caracteristici specifice ale acestuia. Pe locul al doilea se plaseaza pretul sub care se va vinde respectivul produs. Un pret prea mic sau prea mare in raport cu nivelul calitatii sale, cu nivelul pietei, cu preturile practicate de competitie se dovedesc a fi problemele majore pentru orice companie.

Majoritatea produselor lansate vin cu preturi mai mici decat nivelul pe care il vor atinge dupa perioada de acomodare a consumatorilor. Exista intervale de timp in care se pune la dispozitie produsul impreuna cu un pret promotional. Se mai includ produsele noi si in pachete promotionale, alaturi de produse cu o vechime mai mare si cu o reputatie solida. Astfel se imprumuta din notorietatea unuia catre celalalt pentru un nivel sporit al vanzarilor.

Managerii responsabili cu stabilirea preturilor trebuie sa dea importanta necesitatii unui nivel corect in comparatie cu asteptarile pietei. Un pret prea mic raportat la imaginea companiei sau la nivelul calitatii produsului ar atrage opinii nefavorabile. Majoritatea consumatorilor asociaza preturile mici cu produse de calitate slaba. De aceea trebuie punctata existenta perioadelor fixe in care vor fi disponibile preturile reduse.

De partea cealalta a baricadei exista si produse care se lanseaza cu preturi mari si apoi dupa o perioada si le reduc considerabil. In parte putem admite ca se vor inregistra vanzari mai mari, insa rationamentul consumatorilor va migra in jurul ideii de rentabilitate scazuta a produselor oferite si o managerizare defectuoasa a procesului de lansare, fapt ce va avea un impact negativ asupra companiei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


In total, strategiile de stabilire a preturilor necesita munca ampla de gandire, luandu-se in calcul toate riscurile la care o companie se expune in cazul deciziilor incorecte. Se cere o buna cunoastere a consumatorilor si a pietei iar existenta unui brand solid care sa sustina produsele lansate este factorul decisiv pentru succesul de lunga durata al acestora.




Tags: lansarea produselorstrategia de lansare a unui produs

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Importanta strategiei de pret in lansarea produselor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016