Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de
1754 0 31 Aug. 2015
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand arunci vina pe altii fara sa ai date prin care sa sustii nevinovatia ta.

Desigur, a da vina pe altii este una dintre cele mai comune tactici. Poti face asta cu succes, insa conditia esentiala este sa aduci dovezi in acest sens si sa nu afectezi relatiile cu partenerii de afaceri apropiati.

Primul lucru pe care este indicat sa il faci atunci cand primesti critici la adresa produselor si serviciilor tale este sa iei mana de pe tastatura si pe telefon pana cand te calmezi si poti trata cu ratiune situatia.

In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere.

Este important sa nu iei lucrurile personal!

Criticile vin la adresa unor produse si servicii pe care oamenii le pot percepe diferit. Cu alte cuvinte, iti recomandam sa nu faci greseala de a te considera vinovat personal. Tu si afacerea ta sunteti doua entitati diferite.

Nemultumirile din partea clientilor pot fi cauzate de nenumarati factori: retea de distributie ineficienta, mod de prezentare inadecvat in magazine etc. Cel mai mare beneficiu al acestei diferentieri este faptul ca poti privi lucrurile mai obiectiv, fara sa fii influentat de emotii.

Un lucru esential de care este indicat sa tii cont este faptul ca nimeni nu se asteapta sa ai un raspuns imediat atunci cand un client publica o plangere.

Un mod elegant de a raspunde este de a-ti exprima preocuparea pentru a solutiona problema, cu precizarea ca trebuie sa investighezi mai intai situatia.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii




Publicul va aprecia interesul tau pentru a culege toate informatiile necesare. De aceea, isi recomandam sa nu propui o solutie imediata, pe care ai testat-o, ci sa intelegi mai intai situatia.



Tags: clientinemulturimiri clientiplangereafacereafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

conditii

Intrebare: Buna ziua. Doresc sa deschid un camping la munte. Ce ruguli exista? ce avize? M-ar avantaja un plan de afaceri. Multumesc

Raspuns: Buna ziua. Investesc pana la 10000 euro in afacere. Daca santeti interesata rog detalii complete la...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton