Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pune-te in locul clientilor tai si afla cum sa iti conduci afacerea!

de Ilinca Dobrescu 24 Sep. 2012 2638
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O singura mare problema reprezinta o sursa de nenumarate conflicte, neajunsuri si neplaceri: sa nu stii ca trebuie sa te pui in locul clientilor tai. Desigur, sunt si numerosi antreprenori care inteleg aceasta necesitate dar nu stiu cum sa procedeze pentru a lua, in mod corect, locul clientilor si pentru a primi feedback-ul de care au nevoie.

Sa luam lucrurile de la inceput si cat mai simplu. Sa stabilim care este procesul logic care are loc la baza oricarei afaceri:

Oferi un produs sau un serviciu de care anumite persoane au nevoie, in "ambalajul" potrivit, in momentul optim si in locatia in care acestia se afla.

Cu alte cuvinte, trebuie sa stii, in primul rand, cine sunt cei care au nevoie de produsele pe care tu le ai de oferit. Apoi trebuie sa stii la ce se asteapta acestia, ce dorinte, necesitati, cerinte detin ei si cum reusesti tu, prin intermediul produselor tale, sa le satisfaci.

Pana aici totul pare simplu. De aici urmeaza partea grea a intregului proces. Stii cui se potrivesc produsele tale si ce caracteristici detin clientii ideali. Urmeaza etapa in care trebuie sa te pui in locul lor si sa devi tu insuti clientul afacerii tale. Cum reusesti sa faci acest lucru cat mai simplu:

- cumperi "sub acoperire" produse din propriul magazin online/offline.
- apelezi la serviciile unei agentii de mistery-shopping.
- discuti cu cat mai multi clienti nemultumiti si iti exersezi abilitatile de a empatiza cu acestia.
- devi specialist in customer-service si preiei apelurile clientilor care au nelamuriri, plangeri, sugestii si recomandari.

Iata doar cateva strategii care va vor ajuta sa va puneti in locul clientilor vostri, strategii pe care sa mizati atunci cand va imbunatatiti serviciile, produsele, imaginea si reputatia afacerii.

Mult succes!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: clienticustomer serviceafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]