Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

S-a lansat raportul ?Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010?

de
6731 0 15 Oct. 2011
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

IndicatoridePerformanta.ro a lansat raportul ÔÇ×Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010ÔÇŁ, conform unui comunicat de presa. Raportul se concentreaza pe prezentare KPIs precum:ÔÇŁConstientizarea branduluiÔÇŁ, ÔÇ×Gradul de retentie a clientilorÔÇŁ sau ÔÇ×Costul mediu de achizitie a unui clientÔÇŁ, precum si pe alte exemple utilizate in 2010.

„Un Indicator Cheie de Performan┼ú─â (Key Performance Indicator sau KPI) reprezint─â un instrument de evaluare a performan┼úei care ilustreaz─â gradul de atingere a unui parametru dorit, de o importan┼ú─â major─â pentru succesul entit─â╚Ťii în cauz─â.

Unul din cele mai importante beneficii pe care le aduce acest raport este reprezentat de perspectiva oferit─â asupra modului de documentare a indicatorilor de performan┼ú─â. La nivel global, raportul include o varietate de KPIs specifici domeniului marketingului, într-o combina┼úie unic─â. Succesul în folosirea acestora este facilitat de selectarea num─ârului optim, gradul lor de aliniere cu obiectivele organiza┼úionale ╚Öi documentarea detaliat─â pentru facilitarea în┼úelegerii ╚Öi utiliz─ârii lor standardizate la nivel de companie.

Exemplele de KPIs ofer─â o privire de ansamblu a folosirii lor în practic─â, formând o baz─â de pornire în procesul de selec╚Ťie a indicatorilor specifici fiec─ârei organiza┼úii.”

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

Puteti gasi colectia in limba romana a Top KPIs in 2010 cu 24 de rapoarte specifice departamentelor si industriilor, diponibile in format electronic la www.indicatorideperformanta.ro


Tags: top kpis 2010indicatori performanta marketing 2010marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

S-a lansat raportul ?Top 25 Indicatori de Performanta pentru Marketing in 2010?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Content Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?

de Alexandra Popescu
29 Oct 2014
Platforma LinkedIn putem spune ca a avut un boom in ultimii ani in ceea ce priveste userii, dar si noile aplicatii care i-au ajutat cresterea....

Greseli de email marketing de amatori!

de Victor Oancea
21 Iun 2013
Strategiile de email marketing pot functiona de minune daca sunt lasate pe mainile unor profesionisti. Desigur, acest lucru nu se intampla...

Curs Marketing Direct cu Rentrop & Straton

de Victor Oancea
15 Nov 2011
Singurul curs de Marketing Direct din Romania este organizat de grupul de editura si consultanta in afaceri, Rentrop & Straton. Marketing-ul direct...

Sales Force Monitoring - Solutie de optimizare a eforturilor de vanzare pentru managerii de vanzari si marketing

de Victor Oancea
25 Oct 2011
In data de 24 octombrie, Tweencall a lansat serviciul Sales Force Monitoring, o solutie de optimizare a eforturilor de vanzare, conform unui...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pioneriiö fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016