Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Top 3 greseli de management care iti pun angajatii pe fuga!

de
1228 0 14 Ian. 2014
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Top 3 greseli de management care iti pun angajatii pe fuga!

Sa te ocupi de managementul unei afaceri reprezinta mai mult decat o materie pe care o studiem in facultati si la cursurile de business. Sa poti sa te ocupi, cu succes, de managementul unei afaceri reprezinta un melanj fascinant intre know-how, strategie, psihologie si charisma.

Va expunem si cele mai grave greseli de management care va pot pune angajatii pe fuga:

1. Delegi sarcini si responsabilitati prea multe si prea dificile catre angajatii tai.
Nu degeaba se spune ca graba strica treaba. Este o regula de aur, demn de luat in considerare pentru bunul mers al oricarei afaceri.

Asa ca nu te grabi sa iti aduci afacerea pe culmile profitabilitatii si nu lasa toata greutatea pe umerii angajatilor. Nu sunt roboti si nici gata sa isi sacrifice timpul personal pentru binele afacerii care nu il motiveaza in mod eficient.

Tine cont ca volumul de munca este invers proportional cu nivelul calitatii muncii. Daca vrei calitate, trebuie sa uiti de cantitate. Aceste doua elemente pur si simplu nu pot coexista, indiferent cat de mult ne dorim acest lucru.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


2. Nu oferi flexibilitate. Impui o anumita directie de mers si toata lumea trebuie sa o urmeze cu sfintenie si fara nicio urma de abatere. Crezi ca ideile tale sunt imbatabile si ca angajatii sunt simpli executanti ai viziunii tale. Din pacate, lucrurile nu pot sta asa. Cel putin, nu pentru mult timp.

Angajatii au nevoie de flexibilitate in modul in care isi desfasoara activitatea, in programul de lucru, daca lucreaza de acasa sau la sediul companiei si nu numai. Ofera libertatea oamenilor pe care i-ai recrutat pentru a face parte din echipa ta. La urma urmei, daca ai recrutat oameni buni si ii recompensezi in mod avantajos, vor face treaba buna pentru afacerea ta.

3. Nu oferi salarii corecte. Stim cu totii care sunt efectele negative ale crizei economice pentru afacerile de pretutindeni. Stim si faptul ca atunci cand munca iti este subevaluata si dezavantajos cuantificata in recompense materiale si non-materiale, nivelul productivitatii tale scade in ritm clar.

Regula numarul 1 in afaceri, conform lui Warren Buffett: Veti avea profituri mari pentru ca platiti salarii bune. Salariile bune nu reprezinta o consecinta a faptului ca afacerea ta este un succes. Lucrurile stau viceversa. Afacerea functioneaza bine si se bucura de succes pentru ca salariile sunt cu adevarat motivante!

Mult succes si afaceri cat mai bune!

sursa foto: www.freegreatpicture.com



Tags: greseli de managementgreseli managementgreseli in afacerigreseli de afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 3 greseli de management care iti pun angajatii pe fuga!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016