Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Top 7 greseli comise in interactiunea cu un client

de
3294 0 18 Mai. 2011
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Greselile comise cel mai des in interactiunea cu clientii. Cum ii tratam si de ce este atat de important sa asiguram satisfactia fiecaruia.

Clientul este centrul oricarei afaceri, intrucat ne raportam la dorintele si nevoile sale in luarea deciziilor, schimbam politica de pret cand nu mai este satisfacut, iar neglijenta cu care interactionam cu el ne costa bani grei. Fiecare client atrage altii daca asiguram o calitate sporita a serviciilor si produselor oferite. Aceasta este regula de aur in orice afacere. Un serviciu nefolositor nu se va vinde, necontand eforturile depuse cu promovarea sa. Abordati o politica orientata catre calitate si onestitate.

O a doua regula de baza pentru mentinerea unei clientele fidele este atentia pe care le-o acordam, respectul cu care ii tratam si promptitudinea cu care le raspundem la nevoi, dorinte si intrebari. Pastrarea legaturii cu acestia ne sporesc sansele de a le castiga loialitatea si le imprima sentimentul ca sunt valorosi pentru firma.

Iata cateva greseli care indeparteaza clientii de firma:

1.    Lipsa de informare asupra nevoilor si dorintelor clientului.  Acesta trebuie privit ca o entitate complexa, in permanenta schimbare si cautare de inovatie, imbunatatiri si diversificare. Stagnarea indelungata pe un numar limitat de servicii aduce cu sine pierderea clientilor.

2.    Antreprenorii si managerii nu isi fac timp sa discute cu cei care le utilizeaza serviciile sau produsele. Comunicarea regulata si feedback-ul primit sunt componente  importante care stau la baza inovatiei si schimbarilor benefice. Criticile clientilor, sugestiile si recomandarile trebuie acceptate si tratate cu obiectivitate.

3.    Interactiunea clientilor cu angajati nepregatiti
, care nu cunosc indeajuns serviciile pe care le promoveaza distruge imaginea firmei si indeparteaza clientii. Pastrati personalul pregatit pentru posturile detinute, asigurati-va ca sunt in pas cu schimbarile din cadrul firmei si poseda abilitati de customer service.

4.    O politica de pret care nu a fost stabilita in mod corect si se afla in neconcordanta cu nivelul pietei sau care nu reflecta calitatea adevarata a serviciilor/produselor  oferite va inlatura clientii.

5.    Clientii nu sunt serviti cu promptitudine. Fie ca vorbim de intarzierea livrarii produselor sau a oferirii de raspuns  la intrebari si solicitari, clientii nu vor fi multumiti si se vor simti tratati cu lipsa de respect si de profesionalism.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




6.    Promovarea serviciilor unei firme prin intermediul unui website care nu este user-friendly nu va atrage clientala
. Website-ul trebuie sa fie usor de accesat, de utilizat, sa dea informatii cat mai complete si clare si de ce nu, cu un design atragator.

7.    Adoptarea unei atitudini prea familiare
sau prea intrusive nu va va ajuta sa castigati sau sa va pastrati clientii. Pastrati un limbaj profesional in interactiunea cu acestia si nu ii bombardati cu telefoane sau e-mail-uri. Informati-i in mod regulat asupra schimbarilor serviciilor pe care le oferiti si pe care le folosesc, promotiilor existente, discounturilor de care pot beneficia.


Tags: interactiune clientcustomer serviceclienti fidelifidelizare clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Top 7 greseli comise in interactiunea cu un client
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de Adela Simonescu
24 Apr 2013
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de...

6 fraze magice in customer service!

de Adela Simonescu
27 Mar 2013
Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de...

3 secrete majore in customer service

de Maria Nicutar
06 Dec 2011
Customer service-ul este instrumentul pe care ne laudam ca il folosim in fiecare zi. Nu este total adevarat si este total neadevarat pentru anumite...

Customer service in cuvintele potrivite

de Maria Nicutar
18 Mai 2011
Noile tendinte din sfera antreprenoriala si economica in general arata un interes din ce in ce mai mare pentru o interactiune perfecta cu clientul....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016