Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Transforma cel mai aprig concurent in cel mai bun partener de afaceri!

de
1177 0 10 Nov. 2014
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

O metoda eficienta de marketing s-a raspandit si in Romania. Metoda presupune sa te aliezi cu un concurent care vizeaza exact acelasi segment de piata ca si tine. Ea se numeste "promovare incrucisata" si este implementata cu succes de manageri ai diferitelor tipuri de afaceri, dar si de organizatii nonprofit sau agentii guvernamentale.


De ce n-ai incerca si tu? Iata in continuare 11 idei cu risc zero dar cu eficacitate maxima, pentru a pune in practica "promovarea incrucisata" in cadrul afacerilor tale!

1. Tipareste mesaje promotionale comune (ale firmei tale si ale concurentului - partener) pe chitante.

2. Ofera o reducere de pret, un serviciu special sau avantaje daca clientii cumpara de la tine si/sau partenerul tau.

3. Afiseaza postere sau alte materiale publicitare ale partenerului pe peretii, ferestrele sau chiar pe produsele tale (bineinteles, partenerul va afisa materialele tale promotionale).

4. Mentioneaza si avantajele oferite de partener atunci cand iei cuvantul la evenimente locale sau esti intervievat de catre un jurnalist.

5. Pune fluturasi de prezentare a partenerului sau a unuia dintre produsele sale in pungile in care livrezi cumparaturile.

6. Promoveaza produsele partenerului in timpul perioadelor mai slabe ale acestuia.

7. Dati impreuna un interviu mediei locale.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii





8. Puneti fiecare mesajele promotionale ale celuilalt langa casa de marcat sau in zonele de asteptare.

9. Incurajati-va personalul sa vorbeasca clientilor despre modul in care produsele partenerului tau pot fi utilizate pe langa produsele tale.

10. Da clientilor tai care cumpara o cantitate mai mare de produse un cadou constand dintr-un produs al partenerului.

11. Uniti-va listele de clienti si trimite-le tuturor o carte postala promotionala.



Tags: afaceripartener de afacericoncurenta in afacericoncurent

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Transforma cel mai aprig concurent in cel mai bun partener de afaceri!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016