Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei greseli fatale comise de numerosi oameni de afaceri!

de Adela Simonescu 30 Oct. 2012 2930
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi sunt oamenii de afaceri care nu vor ajunge niciodata sa isi vada afacerile in pragul succesului si o mare parte din vina este a lor si nu trebuie pusa, intotdeauna, pe seama crizei economice. Exista numeroase greseli comise de antreprenori si aici nu ne referim doar la cei la inceput de drum, ci si la cei cu experienta in mediul de afaceri.

Iata doar trei greseli fatale pe care numerosi oameni de afaceri le comit in mod frecvent:

1. Nu tin pasul cu tehnologia sau investesc prea mult in ea.
Cu totii stim faptul ca tehnologia reprezinta o sfera de noi si noi instrumente ce ne pot ajuta, in numeroase cazuri, in mersul afacerilor. Cu alte cuvinte, este nevoie de investitii continue pentru a tine pasul cu toate modificarile aduse in aceasta sfera. Primul pas il facem cand ne consolidam o prezenta online. Urmeaza dotarea birourilor cu cele mai noi gadget-uri si sisteme informationale. Continuam cu sistemele tehnologice care ne vor ajuta sa masuram progresul efectuat de angajati, sisteme prin intermediul carora sa ne mangerizam relatia cu clientii si reputatia in social media, de ce nu.

Cu toate acestea, este esential sa nu cadem in extrema opusa si sa scapam cash-flow-ul de sub control prin investitii prea mari, si nefondate, in tehnologie.

2. Nu dam atentie micilor clienti si micilor oportunitati de a castiga clienti, micilor comentarii din online. Multi antreprenori gandesc la scara inalta. Ne place sa ne auzim numele in Forbes si in publicatii de top. Ne place sa lucram cu numerosi clienti importanti. Cu toate acestea, profiturile apar nu doar datorita clientilor importanti, ci si de la clientii mici si numerosi. Nu ii neglijati pentru a va pastra reputatia intacta.

Mai mult, nu uitati sa multumiti celor care va duc vorba mai departe, chiar daca este o mica publicatie cu un numar redus de abonati. Orice detaliu conteaza si orice publicatie poate deveni cel mai puternic aliat in lupta pentru suprematie pe o piata aglomerata de concurenti.

3. Nu mizam pe networking. Iata o ultima greseala pe care multi antreprenori o comit in mod frecvent. Avem impresia ca sesiunile de networking reprezinta veritabile pierderi de timp, insa nu este adevarat intotdeauna. Solutia este cea de a alege sesiunile de networking care vi se potrivesc, temele de interes si un set clar de participanti care va pot ajuta sa va dezvoltati afacerile.

Mult succes si afaceri cat mai profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: greseli afaceriafaceriafacereafaceri successucces afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]