Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Unde duc conflictele iscate in cadrul afacerii tale?

de
1127 0 21 Ian. 2015
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Managerii trebuie sa transmita valori legate de toleranta si de comunicare deschisa astfel incat conflictele sa fie solutionate atunci cand apar.

Iata unde pot duce conflictele iscate in cadrul afacerii tale:

1. Eficienta scazuta a muncii
Printre consecintele conflictelor la locul de munca se numara productivitatea scazuta, tradusa in timp pierdut. Astfel, un angajat implicat intr-un conflict pierde un anumit numar de ore din timpul pe care ar trebui sa il aloce in mod normal lucrului. ii va lua mai mult timp sa realizeze sarcinile zilnice.

2. Motivatia scazuta a muncii
Conflictele nerezolvate afecteaza in mare masura motivatia in munca a angajatilor. Studiile realizate pe acest subiect arata ca armonia de la serviciu si relatia cu colegii sunt factori extrem de importanti pentru satisfactia in munca resimtita de un angajat. Spiritul de initiativa, dorinta de a indeplini sarcinile mai bine si mandria de a lucra pentru o firma se topesc incet, incet in prezenta conflictelor.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Necesitatea restructurarilor
Un alt efect al conflictului este reimpartirea atributiilor intre angajati, pentru a reduce interactiunea dintre cei aflati in conflict. Din nefericire, munca astfel restructurata este, de obicei, mai putin eficienta decat era initial. Angajatii primesc noi atributii, pentru care nu au fost pregatiti.

Trebuie sa realizeze ore suplimentare pentru care de multe ori nu sunt platiti. Eficienta in munca scade, la fel si satisfactia in munca sau loialitatea fata de firma. Stresul cauzat de conflict duce la pierderea motivatiei,
implicit la slaba productivitate a angajatului, si la absenteism.

4. Capacitatea de decizie
Un alt factor care duce la pierderi in companii este performanta scazuta la nivel de management. Pentru a pastra productivitatea si calitatea deciziilor echipei de manageri la firmele cu minimum 50 de angajati, este nevoie de inca un manager in plus la o echipa de sase. Acest lucru inseamna o crestere semnificativa a costurilor de Management.

Costul conflictelor se reflecta si la nivelul deciziilor luate de angajati. Atunci cand sunt implicati in conflicte, indivizii iau decizii mult mai greu. De asemenea, altercatiile intre angajati conduc la ascunderea sau la distorsionarea informatiilor, iar luarea deciziilor se poate transforma intr-un concurs de putere. Se estimeaza ca amanarea deciziilor poate cauza pierderi de pana la 200% din salariul managerilor implicati.

5. Alte costuri
Pe langa tipurile de cost amintite mai sus, mai exista alte costuri precum furtul, daunele sau sabotajul, cauzate de conflictele la locul de munca. De asemenea, mai sunt costurile legate de asigurari de sanatate, pierderea credibilitatii
companiilor.



Tags: afaceriafacereconflicteangajatimanageri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Unde duc conflictele iscate in cadrul afacerii tale?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 reguli de baza pentru o afacere de succes

de Florin P. Amariei
27 Iun 2018
Vrei sa pui bazele unei noi afaceri si iti doresti cu adevarat succesul? Ei bine, atunci trebuie sa tii cont de aceste 5 reguli pentru a-ti duce la...

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016