Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Valorifica la maxim un client nemultumit!

de Adela Simonescu 03 Iul. 2012 3121
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Clienti nemultumiti ... Ce afacere nu detine astfel de "unelte" care pot aduce profituri nesperate unei afaceri. Si suna destul de straniu insa numerosi antreprenori au realizat faptul ca pot obtine beneficii majore de pe urma clientilor nemultumiti, suparati, furiosi.

Iata cum reusim sa valorificam la maxim un client nemultumit, conform lui Adam Gottlieb, blogger de afaceri, citat de Entrepreneur.com:


1. Prin intermediul clientilor nemultumiti testam maniera in care ne conducem eforturile de customer service.
Modul in care problemele clientilor sunt rezolvate ne spune totul despre eficienta instrumentelor si strategiilor utilizate. Daca problemele nu sunt intampinate cu usurinta si rapid atunci exista probleme in sistemul de customer service si ceva trebuie schimbat.


2. Generam buzz! Un client nemultumit caruia i s-au rezolvat problemele, plangerile, cerintele devine unul pe baza caruia putem starni putina valva. In fapt, am castigat unul dintre cei mai importanti clienti cu care ne putem lauda. Acestia sunt cei care pot duce vorba mai departe cu o viteza uimitoare.


3. Ne punem ordine in prioritati si in valori. Managerizarea plangerilor si nemultumirilor clientilor nostri ne poate aduce mai aproape de solutii reale pentru problemele cele mai grave cu care se confrunta afacerile noastre. Putem realiza ca, de multe ori, nu se cere o schimbare doar pentru ca o mana de clienti sunt nemultumiti cu privire la anumite aspecte ale afacerii noastre. Si uneori realizam ca avem nevoie de modificari rapide si permanente, modificari care ne vor ajuta sa nu ne pierdem clientii cei mai importanti.


Tags: client nemultumitclienti nemultumiticlienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]