Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile

de
9196 0 27 Mai. 2011
Management financiar


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.43
din 7 voturi
RATING UTILIZATORI

Aceasta este una dintre cele mai dificile situatii pentru antreprenori si manageri. Clientii existenti se pot decide sa renunte definitiv la serviciul sau produsul in cauza sau sa se mute in tabara concurentei. Niciuna dintre cele doua situatii nu este favorabila afacerii dvs. si de aceea aveti nevoie de o strategie care sa determine clientii sa nu renunte la dvs.

Primul pas pe care trebuie sa il parcurgeti inainte de a va notifica clientii cu privire la scumpirea preturilor este pregatirea lor cu o perioada de timp inainte de a pune noua politica de pret in practica. Perioada minima de acomodare este de o luna. Dati-le timp de acomodare  si, mai ales, lasati-le ocazia de a prospecta piata, astfel incat sa realizeze faptul ca inca detineti cea mai buna oferta.

Cand va anuntati consumatorii ca veti practica o crestere a preturilor sustinteti-va decizia cu ajutorul explicatiilor fondate (ex.:“Scumpirea gazelor duce la necesitatea de a ne mari pretul produselor.”). Lipsa acestora este vazuta ca o crestere de preturi nenecesara si incorecta in viziunea clientilor dvs. Un alt lucru important pe care trebuie sa il aveti in vedere este necesitatea de a va anunta clientii personal, daca acest lucru este posibil, sau macar pe cei mai importanti. Nu le comunicati noile schimbari prin fax, sau e-mail, ci prin telefon.

Clientii care ameninta ca vor apela la firmele cu care va aflati dvs. in concurenta, pot fi dezarmati cu usurinta daca va documentati temeinic inainte de a-i anunta cu privire la marirea preturilor. Va trebuie sa adunati informatii referitoare la ofertele competitorilor, la politica lor de pret, la demersurile necesare pentru un client de a-si schimba furnizorul.

Sa spunem ca dvs. aveti un magazin online care comercializeaza produse alimentare ecologice si doriti sa modificati preturile unora dintre acestea. Scoateti in evident faptul ca nu toate produsele se regasesc si in cadrul magazinelor detinute de competitorii dvs., ca sunteti singura firma care asigura livrare gratuita si faptul ca nu exista nicio siguranta ca preturile nu se vor schimba si in randul firmelor concurente.

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Acestea sunt simple exemple care pot descuraja clientii sa renunte la serviciile dvs. Indiferent de domeniul in care detineti o afacere va trebui sa folositi acele avantaje care sa prezinte interes pentru consumatori  si metodele potrivite care sa faca procesul de crestere a preturilor mai usor de acceptat.


Tags: crestera preturilorloialitate clientigestionare crizamanagement clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile
Rating:
Nota: 4.43 din 5 - 7 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016