Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile

de Maria Nicutar 27 Mai. 2011 23862
4.57 din 42 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Aceasta este una dintre cele mai dificile situatii pentru antreprenori si manageri. Clientii existenti se pot decide sa renunte definitiv la serviciul sau produsul in cauza sau sa se mute in tabara concurentei. Niciuna dintre cele doua situatii nu este favorabila afacerii dvs. si de aceea aveti nevoie de o strategie care sa determine clientii sa nu renunte la dvs.

Primul pas pe care trebuie sa il parcurgeti inainte de a va notifica clientii cu privire la scumpirea preturilor este pregatirea lor cu o perioada de timp inainte de a pune noua politica de pret in practica. Perioada minima de acomodare este de o luna. Dati-le timp de acomodare  si, mai ales, lasati-le ocazia de a prospecta piata, astfel incat sa realizeze faptul ca inca detineti cea mai buna oferta.

Cand va anuntati consumatorii ca veti practica o crestere a preturilor sustinteti-va decizia cu ajutorul explicatiilor fondate (ex.:“Scumpirea gazelor duce la necesitatea de a ne mari pretul produselor.”). Lipsa acestora este vazuta ca o crestere de preturi nenecesara si incorecta in viziunea clientilor dvs. Un alt lucru important pe care trebuie sa il aveti in vedere este necesitatea de a va anunta clientii personal, daca acest lucru este posibil, sau macar pe cei mai importanti. Nu le comunicati noile schimbari prin fax, sau e-mail, ci prin telefon.

Clientii care ameninta ca vor apela la firmele cu care va aflati dvs. in concurenta, pot fi dezarmati cu usurinta daca va documentati temeinic inainte de a-i anunta cu privire la marirea preturilor. Va trebuie sa adunati informatii referitoare la ofertele competitorilor, la politica lor de pret, la demersurile necesare pentru un client de a-si schimba furnizorul.

Sa spunem ca dvs. aveti un magazin online care comercializeaza produse alimentare ecologice si doriti sa modificati preturile unora dintre acestea. Scoateti in evident faptul ca nu toate produsele se regasesc si in cadrul magazinelor detinute de competitorii dvs., ca sunteti singura firma care asigura livrare gratuita si faptul ca nu exista nicio siguranta ca preturile nu se vor schimba si in randul firmelor concurente.

Acestea sunt simple exemple care pot descuraja clientii sa renunte la serviciile dvs. Indiferent de domeniul in care detineti o afacere va trebui sa folositi acele avantaje care sa prezinte interes pentru consumatori  si metodele potrivite care sa faca procesul de crestere a preturilor mai usor de acceptat.


Tags: crestera preturilorloialitate clientigestionare crizamanagement clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.57 din 5 - 42 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]