Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce este un brand?

de
2870 0 23 Mai. 2011
Management financiar


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Nike, Coca-Cola sau Mercedes Benz sunt trei brand-uri pe care majoritatea lumii le poate identifica cu mare usurinta dintre mii de altele fara a avea nevoie de numele lor scris pe ele. Nu vom cauta produsele Adidas la raionul de ustensile de bucatarie deoarece stim clar din ce categorie fac parte si le recunoastem dupa logo. Acesta este un mic simbol inscris pe produse si reprezinta apartenenta lor la firma mama.

Nu orice companie este un brand. Toate au un nume, poate si un simbol, dar nu toate sunt recunoscute cu mare usurinta, nu au vechimea necesara pe piata si nu si-au facut auzite vocea.

Branding-ul este important deoarece pastreaza in mintea consumatorului o imagine a companiei dvs. sau a produselor acesteia timp indelungat. Mai mult, faptul ca brand-ul dvs. este  recunoscut il va determina pe acesta  sa creada ca este unul de incredere si trebuie ales in defavoarea restului marcilor din acea categorie. Branding-ul castiga increderea clientilor, dar calitatea produselor si serviciilor dvs. este indubitabil necesara. Vanzarile pot creste dramatic pe parcursul unei perioade de timp, dar nu se vor mentine astfel daca va dezamagiti clientii si nu va tineti promisiunile.

Clientii aleg produsele care fac parte din brand-uri deoarece considera ca sunt sustinute de o companie mare, importanta, cu experienta pe piata si sunt cumparate foarte des. Intr-adevar, pentru a va defini compania ca brand trebuie sa detineti aceste atribute. Pe acest model, consumatorii aleg produsele din marca pe care o cunosc, in defavoarea altora necunoscute, de multe ori nefiind de calitate neaparat mai buna decat celelalte item-uri. In acest fel se demonstreaza cum un brand solid si cunoscut isi fidelizeaza clienti care cumpara din impuls.

Marcile cunoscute ofera incredere consumatorilor, acestia considerand ca le vor gasi pe piata timp indelungat si ca beneficiaza de calitate si durabilitate cand achizitioneaza produse pe care gasesc nume sau logo-uri cunoscute. Branding-ul face de multe ori ca o companie sa fie vazuta mai importanta decat este de fapt. Pe de alta parte, o companie care a devenit un brand important are si restrictii. Nu poate sa isi schimbe directia de productie si nici simbolul fara a pierde un numar urias de consumatori. Sa zicem ca brand-ul dvs. este cunoscut ca detine produse electrocasnice. Decizia de a comercializa si lumanari decorative sub acelasi brand nu va fi pe placul nimanui si va trebui sa pastrati o consecventa in productie.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Orice companie importanta care doreste sa devina un brand are nevoie de  design, marketing, advertising si relatii publice. Nu este de ajuns sa detineti produse sau servicii excelente. Trebuie sa va faceti vizibil audientei catre care va adresati intr-o maniera cat mai rasunatoare. Aceste servicii de care va trebui sa dispuneti va vor costa foarte mult si trebuie mentinute si imbunatatite de-a lungul timpului.


Tags: brandingconsumatoriimaginea companiei

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce este un brand?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Salutare, eu detin un spatiu de peste 45 mp in Floresti. As fi interesat de reconditionare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton