Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un pitch care sa iti castige investitorii doriti!

de Matei Antonescu 26 Feb. 2012 2914
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Pitch-urile sunt unelte extrem de eficiente prin care incercam sa castigam interesul unui potential investitor. Unii considera ca pitch-urile trebuie sa fie cat mai scurte si sa contina toate elementele vitale care sa iti asigure o intrevedere in toata regula cu persoana care te poate ajuta. Altii considera ca pitch-urile trebuie sa fie mai asemanatoare unei conversatii relaxate.

In mod real, cand spunem elevator pitch ne gandim la acel discurs in care incercam sa sugrumam toate elementele care ar putea sa atinga un centru de interes al investitorului pe care dorim sa il atragem. Stim ca nu avem mult timp la dispozitie si ca sansele sunt mici cand nu includem aspecte de interes major: o idee de afaceri geniala, brilianta, un concept inovativ, orginal, o audienta tinta noua, proiectarea unei nise sau sub-nise noi samd.  

Chiar si asa, experti din mediul de afaceri ne spun sa o luam mai usor, sa fim mai relaxati si sa ne castigam sansele mai eficient prin intermediul unei discutii relaxate in care sa oferim doar cateva detalii care ar putea interesa auditoriul. Intr-adevar, un pitch enervant nu ne atrage niciun beneficiu si nu va fi ascultat de niciun investitor.

Regulile unui pitch castigator ne spun sa initiem o discutie relaxata in care sa ne prezentam ideile de afaceri si conceptul pe care dorim sa il promovam. Aducem in discutie elementele care ne diferentiaza de restul afacerilor deja existente in nisa sau sub-nisa noastra si beneficiile reale pe care dorim sa le oferim audientei-tinta.

Sunt doar cateva detalii care trebuie sa atraga interesul atunci cand sunt cu adevarat interesante, cu adevarat elemente demne de luat in considerare.

Urmatorul pas sta in analizarea reactiei auditoriului si incercarea de a castiga un loc in agenda investitorilor interesati de afacerile dvs.

Per total, expertii ne spun sa nu mai incercam sa vindem in pitch-uri, ci sa incercam sa ne facem loc prin discutii cat mai bine plasate in contexte naturale. Alegem o locul si timpul optime pentru a purta o scurta discutie cu un potential investitor sau cu un potential partener de afaceri, ii prezentam cateva detalii interesante si speram pentru rezultate optime.


Tags: pitchpitch castigatorpitch investitorielevator pitch

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]