Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 cuvinte pe care sa le retineti pentru profit mare, indiferent de afacere!

de Maria Nicutar 13 Ian. 2013 2872
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Desigur, 2013 poate sa fie anul in care sa punem bazele unei afaceri. Dovezi sunt numeroase cum ca perioada de criza economica nu este o bariera imposibil de trecut de catre cei cu spirit antreprenorial. Astfel, descoperim numerosi afaceristi de succes care si-au valorificat ideile de afaceri inainte de criza si apoi le-au dezvoltat in plina perioada de dificultati economice si antreprenori care au dat start-ul unei afaceri chiar atunci cand efectele crizei erau unele majore.

Oricare ar fi perioada economica in care ne-am afla, unele afaceri tind sa devina profitabile. Si acestea sunt cele centrate pe necesitati si dorinte reale. Cu riscul de a parea insistenti, vom pune mereu accentul pe aceste doua elemente care fac, in mod real, diferenta dintre afaceri banoase si de viitor si afaceri sortite falimentului. De ce spunem asta? O spunem pentru ca exista prea multi afaceristi care nu reusesc sa ajunga la pragul de rentabilitate din cauza unei idei de afaceri care nu ofera nimic  extrem de valoros, produse valoroase, servicii valoroase.

La ce ne referim cand spunem produse valoroase? Cu siguranta nu ne referim la valoarea lor in bani. Nu sunt realizate din diamante, aur sau platina. Poate fi o simpla linie de hartie igienica special conceputa pentru o anumita audienta-tinta. Poate sa fie vorba despre un nou sapun care trateaza acneea sau despre becuri care sa nu contina mercur. Poate sa fie o noua linie de servicii ce se adreseaza diabeticilor sau despre un ceai miraculos care sa vindece aceasta boala.

Oricare ar fi afacerea pe care vreti sa o puneti pe picioare, aceste doua cuvinte, nevoi si dorinte, trebuie sa fie cele de baza pentru sanse reale de profitabilitate. Puteti sa veniti cu cele mai noi si interesante produse, produse realizate cu ajutorul expertilor din domeniu si produse cu adevarat inovative, originale, nemaintalnite. Totul este in van daca nu reusiti, prin intermediul produselor si serviciilor dvs, sa atingeti anumite audiente-tinta, acoperind/ rezolvand anumite nevoi si dorinte reale.

Iata punctul de plecare pentru orice antreprenor care vrea sa dea lovitura in mediul de afaceri. Asa ca ne lasam mai adanc in fotolii si incepem sa meditam la o singura intrebare: "Cat de stringenta este nevoia/dorinta pe care am de gand sa o acopar eu?"

Raspunsul va spune si daca veti avea profit si, in cazul pozitiv, de ce anvergura va fi acesta!


Sa aveti succes in afaceri!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: afacerisucces afaceriafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]