Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 moduri prin care sa iti construiesti valoarea atunci cand vinzi

de
747 0 29 Apr. 2014
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vanzarea produselor implica multe strategii. Dar exista doua lucruri pe care companiile se pot concentra atunci cand le vand: caracteristicile si rezultatele. De cele mai multe ori, acestea irosesc timpul pe avantajele unui produs sau serviciu si se axeaza mai putin pe perspectiva si solutie. Acest lucru poate duce, treptat, la pierderea clientilor si a vanzarilor.


Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Inainte de a incepe rezultatele unui produs trebuie sa intelegi modul de identificare a scenariului de vanzare. In cele ce urmeaza va prezentam trei moduri prin care ai putea incepe.
 
1. Afla mai multe despre problemele perspectivelor tale. Fiecare perspectiva are probleme pe care le poti rezolva, insa trebuie sa intelegi exact care sunt acestea. Odata ce ai stabilit care sunt problemele, ai nevoie sa intelegi cat este de importanta o solutie pentru acea perspectiva pe care o ai. Fiecare  intreprindere are o multime de provocari, asa ca trebuie sa le acorde prioritate. In cazul in care provocarile cu care te confrunti nu sunt in capul listei de prioritati, atunci este timpul sa mergi mai departe.
 
2. Intelege si clarifica obiectivele perspectivelor tale. Dupa ce ai identificat problemele perspectivelor, ai nevoie sa clarifici obiectivele acestora. Trebuie sa identifici care este perspectiva care va deveni realitate in urmatorii ani. Trebuie sa vezi care sunt problemele pe care trebuie neaparat sa le rezolvi pentru a avea succes. Aceasta te va ajuta sa iti construiesti valoarea. Cand ajungi ca perspectivele tale sa articuleze veniturile si profiturile pe care ei le-au pierdut cu actuala strategie de afaceri, valoarea ta masiva va fi vanduta inainte de a deveni clara.
 
3. Creeaza-ti obiective clare. Acum ca stii exact care din perspectivele tale trebuie sa ajunga la realizare, este timpul sa creezi obiective tangibile pentru potentialele tale relatii. Acest lucru vizeaza anumite valori, cum ar fi nivelul de crestere a veniturilor, scaderea costurilor si vizitele unor noi clienti. Prin crearea unor astfel de obiective clare, stabilirea unui buget pentru perspectiva ta este nedureros si nu mai este vorba de pret.
Urmand aceste sfaturi vei reusi ca perspectivele tale sa devina realitate. Este foarte important sa te gandesti la toate aspectele la inceput, insa trebuie sa vezi si care sunt caracteristicele acestuia si care ar putea fi rezultatele, inainte de a te gandi cat de avantajos este pentru tine la prima vedere. Crearea mai multor perspective te va ajuta sa alegi ce este mai bun, iar stabilirea unor obiective clare si realizabile te va ajuta sa ai o viziune clara asupra viitorului companiei tale. Este important sa cantaresti totul bine inainte, pentru ca, pe viitor, compania sa aiba numai de castigat, sa atraga mai multi clienti si sa te ajute la reducerea costurilor pe care le poti investi in alte proiecte. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzarisfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 moduri prin care sa iti construiesti valoarea atunci cand vinzi
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton