Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 legi indispensabile ale vanzarilor

de Alexandra Popescu 04 Iul. 2014 2748
2.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista cinci legi cand vine vorba de vanzari. Urmandu-le, vanzarile vor incepe sa aiba loc imediat, indiferent ca se intampla online sau offline. Acestea te ajuta sa deblochezi usa pentru o crestere masiva a veniturilor pentru afacerea ta.

 
1. Legea valorii
Consumatorii cumpara numai produse si servicii care le aduc beneficii. In primul rand, trebuie sa tii minte faptul ca niciun consumator nu cumpara de la tine doar pentru ca esti un mare vanzator. Consumatorii cumpara produse si servicii deoarece cred ca acestea le vor aduce beneficii. Pentru a aplica aceasta lege trebuie sa stii, fara niciun dubiu, ca acel produs sau serviciu este benefic clientilor. In cazul in care consumatorul sau clientul nu este fericit, nu vei fi platit.
 
2. Legea compensarii
Valoarea vine cu o eticheta de pret. Aceasta lege este simpla. Cu cat mai multe beneficii aduce produsul sau serviciul tau clientului, cu atat mai mult poti ridica pretul. Nimic de valoare nu vine fara un pret. Ca urmare a legii compensarii, este foarte importanta faza de productie. In cele din urma, esentiala este faza de lansare, atunci cand produsul finit este pe raft.
 
3. Legea influentei
Credibilitatea depinde de doi factori: incredere si expertiza. Legea influentei a fost invatata destul de exhaustiv de John Maxwell. Acesta spune ca leadershipul este influenta, nimic mai mult si nimic mai putin.
 
Aceasta calitate puternica si intangibila se dezvolta prin cresterea increderii clientilor in tine si in ceea ce oferi. O modalitate de a face acest lucru este prin atingerea si demonstrarea expertizei in domeniul tau. 
 
4. Legea autenticitatii
Darul cel mai valoros pe care il poti oferi esti tu insuti. Bob Burg si John David Mann spuneau in Go-Giver ca, atat timp cat incerci sa fii altcineva sau sa adaugi comportamentului tau ceea ce altcineva te-a invatat, nu ai nicio posibilitate sa ajungi cu adevarat la oameni. Cel mai valoros lucru pe care trebuie sa il oferi oamenilor esti tu. 
 
Legea autenticitatii functioneaza in felul urmator: Te duci "all-in", cu capul si cu toata inima, sa oferi solutia problemei consumatorului. Gandeste-te la cum vei putea face cel mai bun produs si la cum poti oferi cele mai bune servicii, iar in acest fel vei schimba viata consumatorului sau perspectiva in legatura cu felul in care vrei sa ajuti. Trebuie sa iti doresti sincer sa oferi solutii care aduc beneficii consumatorilor.
 
5. Legea reciprocitatii
Aceasta este un dar si incheaga relatii. In prima faza, multi oameni cred ca tu, furnizorul de afaceri, le dai produsul sau serviciul si ei, consumatorii, iti ofera bani pentru acesta. Cand ne referim la aceasta lege si la a oferi si inchega relatii ne referim la faptul ca tu, ca furnizor, oferi intotdeauna. Consumatorii nu vor da niciodata.
 
Cand vinzi, da intotdeauna consumatorilor, ca bonus, un cadou cu adevarat valoros. Ei vor veni sa cumpere intotdeauna de la tine.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzariafacere vanzarilegi vanzariafaceri onlinesfaturi vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]