Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

8 moduri in care managerii se auto-saboteaza!

de Victor Oancea 08 Mai. 2013 3018
4.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Sa fii manager reprezinta o provocare majora pentru orice persoana. Din momentul in care ai in subordine angajati, deja lucrurile se complica fiindca nu mai esti responsabil doar pentru munca ta si rezultatele obtinute de tine, ci de tot ce se intampla in jurul tau si dedesubtul tau!

Si aici intervin numeroase probleme, obstacole si greseli care te pot costa enorm. Haideti sa vedem si care sunt cele 7 moduri in care managerii se auto-saboteaza, conform INC:

1. Iti asumi responsabilitatea pentru prea multe sarcini si proiecte.
Invata ce este delegarea eficienta si ce beneficii iti ofera. Vei avea mai mult timp si mai multa energie la dispozitie pentru a vedea lucrurile dintr-o perspectiva mai larga. Vei avea mai mult timp pentru a te concentra pe aspectele care au nevoie de interventia ta cu adevarat.

2. Dai prea multe raspunsuri. Dam multe raspunsuri pentru ca ni se pare mai comod, rapid si eficient sa procedam astfel. Un angajat vine cu o nelamurire si ii dam raspunsul. Un alt angajat are o intrebare si procedam la fel. Ne sporim eficienta si productivitatea in mod infinit atunci cand ne impulsionam angajatii si colegii sa descopere singuri raspunsul si sa vina cu propuneri atunci cand ne cer parerea sau solutii salvatoare!

3. Iti recompensezi angajatii pentru munca pe care erau insarcinati sa o indeplineasca? Recompenseaza-i pentru initiativa!

4. Te straduiesti prea mult ca sa obtii armonie la locul de munca. O companie in care angajatii isi zambesc toata ziua si nu stiu sa refuze sau sa contrazica parerile celor din jur, este o companie fara viitor. Progresul se obtine mai ales atunci cand invatam sa spunem "Nu" si cand invatam sa nu mai luam lucrurile personal. Conflicte exista, insa sunt benefice cat timp dau nastere unor solutii cat mai eficiente!

5. Nu te baza intotdeauna pe statistici si cifre. Exista numeroase resurse ce ofera managerilor informatii si date pe care acestia pot miza pentru luarea deciziilor. Cu toate acestea, uneori trebuie sa invatam din mers.

6. Inceri sa indulcesti situatia cand iti critici subordonatii. Uneori, este nevoie doar sa iti intrebi oamenii ce ar fi putut face mai bine si cum ar proceda daca ar avea din nou aceasta sansa.

7. Pui pauza unui proiect? Nimeni nu spune ca nu discutam despre o decizie ideala uneori, singura care merita luata. Cu toate acestea, cand stopezi un proiect, pune accentul pe importanta oferirii de feedback catre cei care au elaborat si administrat proiectul. Explica-le motivele pentru care proiectul este pus pe pauza si faptul ca informatiile castigate pana in acest moment vor fi folosite pe viitor si sunt extrem de valoroase.

8. Iti tii angajatii valorosi pe pozitie! Da, nimeni nu spune ca in momentul in care iti lasi angajatii importanti sa plece pe alte pozitii, in cadrul altor departamente, nu risti! Dar mai mult risti daca ii tii pe loc si ei pleaca din companie. Lasa-ti oamenii valorosi sa isi extinda nivelul de abilitati si competente si ofera-le posibilitatea sa creasca si sa conduca activitatea preferata si potrivita!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: managementsfaturi managementangajati valorosimanager de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Idei de afaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Sef eficient? Manager de succes? Patron fericit? Tu poti fi!

de Ideideafaceri.ro
02 Apr 2019
Companiile din Romania sunt in cautare de administratori eficienti care sa poata tine sub control activitati diversificate. Crezi ca e greu? Daca...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]