Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Are start-up-ul tau o strategie?

de
967 0 06 Iun. 2014
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Conceptul de strategie este adesea folosit in afaceri, insa este slab inteles. Mai mult, strategia unei companii mari nu este acelasi lucru cu strategia unui start-up.


Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii



 
In ceea ce priveste companiile mari, obiectivele acestora sunt de a maximiza profitul investitiilor actionarilor si de a ajunge la ceea ce inseamna acesta, formand doua strategii fundamentale.
 
Ideea este de a alege o industrie mare, care creste repede, este profitabila si ar trebui sa ramana astfel. O industrie atractiva ar fi transportarea petrolului prin conducte. Un jucator tipic castiga o rentabilitate a propriului capital de peste 100 de procente.
 
Decide cum sa castige piata selectata. Aici lucreaza doua strategii de baza: diferentierea efectuata de catre o companie ofera clientilor mai mult decat ceea ce isi doresc, crescand astfel disponibilitatea lor de a plati sau servind ca un producator low-cost prin care intreprinderea percepe cel mai mic pret in industrie (exemplu: McDonald’s).
 
Dar in ceea ce priveste start-up-urile, acestea au un scop diferit, asa ca alegerile strategice pe care le fac trebuie sa fie diferite. Noile asociatii se confrunta cu cote uriase in incercarea de a evita pierirea si duc lipsa de bani pentru a plati facturile furnizorilor si pentru a compensa muncitorii pentru valoarea muncii lor.
 
In urma raspunsurilor a 200 de antreprenori intervievati, s-au identificat sase  decizii care pot ajuta la cresterea succesului unui start-up.
 
1. Alege obiectivele
Misiunea corecta poate inspira un talent foarte mare. Daca un start-up se angajeaza intr-un IPO sau o achizitie, acest lucru poate ajuta la convingerea investitorului ca firma il va face bogat. Astfel va putea baga mana adanc in buzunar pentru a scoate un cec generos.
 
2. Alege pietele
Teoretic, o societate poate vinde un produs oricui, in orice piata. Insa un antreprenor trebuie sa aleaga o piata despre care simte o anumita pasiune si care este suficient de mare pentru a ajuta compania sa castige 100 de milioane de dolari, chiar daca fondatorul primeste doar 10% din acesta.
 
3. Majoreaza capitalul
Un antreprenor are nevoie de bani pentru a reusi sa isi plateasca furnizorii si angajatii, dar isi doresc sa mentina si controlul asupra pietei. Pentru acest lucru poate apela la un imprumut de pe cardul de credit sau la crowdfound pana ce se dovedeste ca clientii sunt dispusi sa plateasca pentru produsul lor. 
 
4. Selecteaza o echipa
Cum un antreprenor nu poate face totul, are nevoie sa angajeze si sa motiveze persoane talentate. Optiunile pe actiuni oferite va ajuta la recrutarea talentelor daca antreprenorul a construit deja un start-up de succes si ofera o misiune convingatoare din punct de vedere emotional.
 
5. Obtine cota de piata
Potentialii clienti nu doresc sa cumpere de la o companie care este pe punctul de a esua in aproximativ sase luni. Pentru a castiga o cota de piata , start-up-urile trebuie sa faca doua lucruri: sa gaseasca un client care are dureri si nu are leac si sa livreze antidotul la un pret care il face irezistibil. 
 
6. Raspunde schimbarilor
Odata ce clientii cumpara produsul in masa, antreprenorul trebuie sa urmareasca de sus pentru a monitoriza evolutia nevoilor pietei, a noii tehnologii si concurentilor parveniti si sa construiasca produse noi pentru a cuceri piete noi.
 
Chiar daca companiile mari si start-up-urile au strategii diferite, niciuna dintre acestea nu pot functiona individual. Acest lucru le ajuta sa se dezvolte, in cazul start-up-urilor, si sa ajunga in fruntea pietei, atunci cand vorbim despre companiile mari.
 


Tags: afaceristart-upstart in afacericompaniiantreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Are start-up-ul tau o strategie?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton