Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de Adela Simonescu 24 Apr. 2013 3067
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de multe ori incercam sa vindem produse geniale catre consumatorii potriviti, insa maniera in care o facem este una incorecta. Nu stim cum sa ii tratam, nu stim cum sa le rezolvam problemele si nemultumirile, cum sa ii tinem la curent cu noile modificari ce ne afecteaza afacerile.

Si aici se afla miezul conceptului de customer service: maniera in care iti tratezi clientii si potentialii clienti. Si daca nu stii cum sa ii tratezi, aici iti pui afacerea in pericol real! Risti sa o ingropi cu propriile tale maini.

Imaginea este una cat se poate de reala si cat se poate de dramatica. Si in mod real, numeroase afaceri sunt cat se poate de viabile, insa superiorii si subordonatii lor habar nu au care sunt regulile de baza in customer service, regulile care le vor transforma afacerea intr-una castigatoare.

Iata cele 3 reguli de aur in customer service, 3 reguli de la care nu ne abatem niciodata:

1. Calitate si preturi bine calibrate = valoare pentru clienti si potentiali clienti!
Clientii si potentialii nostri clienti reprezinta cele mai importante persoane, dupa angajatii nostri. Fara angajati nu avem nici rezultate si, implicit, nici clienti si nici profit.

Regula de baza este sa oferim valoare indiferent de produse si servicii oferim. Esential este ca la finalul zilei, cand un client isi contorizeaza cheltuielile, sa fie mai mult decat multumit de targul facut cu brandul nostru!

2. Respect in tot ce facem si ce livram. Vindem produse si servicii si vom avea niveluri inalte de incasari cat timp procedam in mod corect. Si respectul reprezinta unul dintre elementele care intra mereu in ecuatie. Fara dovezi repetate de respect fata de clienti si potentiali clienti, nu vor exista incasari.

Si cand discutam despre respect, ne referim la o serie de actiuni, de la modul in care le vorbim, de la decizia de a le oferi argumente solide pentru o majorare de preturi, la modul in care le livram produsele, la cadourile pe care le oferim cu diverse ocazii si evenimente. In cateva cuvinte, respectul fata de clienti si angajati trebuie sa fie doi stalpi, doi piloni pe care sa ne consolidam afacerile.

3. Sa fim oameni cu oamenii care ne aduc profit. La final, conteaza extrem de mult factorul uman pentru orice vanzare, pentru orice mesaj de promovare, pentru orice ocazie de a fuziona cu un alt business si nu numai.

Si aratam ca suntem oameni atunci cand empatizam cu orice client care are o problema, atunci cand respectam legile in vigoare, la fel ca ceilalti, cand suntem corecti pana la capat si cu angajatii si cu toti clientii nostri, cand exista transparenta, cand produsele noastre detin liste de ingrediente pe care sa le alegem din respect pentru clientii platitori.

Iata doar o scurta lista de modalitati prin care dovedim ca suntem oameni cu oamenii din jurul nostru. Nu uitam ca aici nu discutam doar despre clienti. In primul rand trebuie sa fim oameni cu angajatii nostri, cei care vor munci pentru ca rezultatele unei companii sa fie mereu exceptionale!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer servicereguli customer servicereguli esentiale in customer service

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]