Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de
1483 0 24 Apr. 2013
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de multe ori incercam sa vindem produse geniale catre consumatorii potriviti, insa maniera in care o facem este una incorecta. Nu stim cum sa ii tratam, nu stim cum sa le rezolvam problemele si nemultumirile, cum sa ii tinem la curent cu noile modificari ce ne afecteaza afacerile.

Si aici se afla miezul conceptului de customer service: maniera in care iti tratezi clientii si potentialii clienti. Si daca nu stii cum sa ii tratezi, aici iti pui afacerea in pericol real! Risti sa o ingropi cu propriile tale maini.

Imaginea este una cat se poate de reala si cat se poate de dramatica. Si in mod real, numeroase afaceri sunt cat se poate de viabile, insa superiorii si subordonatii lor habar nu au care sunt regulile de baza in customer service, regulile care le vor transforma afacerea intr-una castigatoare.

Iata cele 3 reguli de aur in customer service, 3 reguli de la care nu ne abatem niciodata:

1. Calitate si preturi bine calibrate = valoare pentru clienti si potentiali clienti!
Clientii si potentialii nostri clienti reprezinta cele mai importante persoane, dupa angajatii nostri. Fara angajati nu avem nici rezultate si, implicit, nici clienti si nici profit.

Regula de baza este sa oferim valoare indiferent de produse si servicii oferim. Esential este ca la finalul zilei, cand un client isi contorizeaza cheltuielile, sa fie mai mult decat multumit de targul facut cu brandul nostru!

2. Respect in tot ce facem si ce livram. Vindem produse si servicii si vom avea niveluri inalte de incasari cat timp procedam in mod corect. Si respectul reprezinta unul dintre elementele care intra mereu in ecuatie. Fara dovezi repetate de respect fata de clienti si potentiali clienti, nu vor exista incasari.

Si cand discutam despre respect, ne referim la o serie de actiuni, de la modul in care le vorbim, de la decizia de a le oferi argumente solide pentru o majorare de preturi, la modul in care le livram produsele, la cadourile pe care le oferim cu diverse ocazii si evenimente. In cateva cuvinte, respectul fata de clienti si angajati trebuie sa fie doi stalpi, doi piloni pe care sa ne consolidam afacerile.

3. Sa fim oameni cu oamenii care ne aduc profit. La final, conteaza extrem de mult factorul uman pentru orice vanzare, pentru orice mesaj de promovare, pentru orice ocazie de a fuziona cu un alt business si nu numai.

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Si aratam ca suntem oameni atunci cand empatizam cu orice client care are o problema, atunci cand respectam legile in vigoare, la fel ca ceilalti, cand suntem corecti pana la capat si cu angajatii si cu toti clientii nostri, cand exista transparenta, cand produsele noastre detin liste de ingrediente pe care sa le alegem din respect pentru clientii platitori.

Iata doar o scurta lista de modalitati prin care dovedim ca suntem oameni cu oamenii din jurul nostru. Nu uitam ca aici nu discutam doar despre clienti. In primul rand trebuie sa fim oameni cu angajatii nostri, cei care vor munci pentru ca rezultatele unei companii sa fie mereu exceptionale!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer servicereguli customer servicereguli esentiale in customer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton