Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor, 25 - 26 Octombrie 2011, Bucuresti

de
2931 0 24 Sep. 2011
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Acumen Integrat, in parteneriat cu portalul www.IndicatoridePerformanta.ro, organizeaza in perioada 25 - 26 Octombrie 2011, la Bucuresti, cursul deschis ā€˛Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilorā€¯.

Acesta contine o combinatie unica de solutii practice provenite din experienta in analiza sistemelor de evaluare a performantei si a unei game diverse de profesii si ocupatii, respectiv a KPIs utilizati si recomandati in monitorizarea performantei la nivelul acestora.

Cursul va fi facilitat de o echipa de profesionisti cu expertiza la nivel international, care se remarca printr-o vasta experienta practica si academica in domeniu. Aurel Brudan este expert in domeniul optimizarii performantei organizationale, Director General al companiei australiene eab group si editor al portalului www.smartKPIs.com. Adrian Brudan este Manager Solutii Performanta Strategica in cadrul companiei Acumen Integrat si editor al resurselor online www.IndicatoridePerformanta.ro, www.eBalancedScorecard.ro si www.BalancedScorecardinRomania.ro.

Agenda este structurata in 2 zile, sesiunile de curs fiind dedicate urmatoarelor subiecte:

Ziua 1 – Arhitectura Performantei
- Sesiunea 1: Introducere – Aspecte cheie ale performantei individuale
- Sesiunea 2: Arhitectura Performantei la nivel individual
- Sesiunea 3: Sistem de management al performantei la nivel individual
- Sesiunea 4: Adoptarea sistemului de management al performantei la nivel individual

Ziua 2 – Aspecte umane in managementul performantei individuale
- Sesiunea 5: Interrelationarea la nivel uman si aprecierea eforturilor depuse
- Sesiunea 6: Evaluarea si recompensarea performantei individuale
- Sesiunea 7: Rolul managerului ca si coach pentru imbunatatirea performantei

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




- Sesiunea 8: Aplicarea in organizatii a cunostintelor acumulate in timpul cursului

Beneficiile participarii la acest curs sunt completate de suita de instrumente pre-populate cu indicatori de performanta, printre care: Scorecard-ul individual de performanta, cadrul de evaluare a performantei individuale, intalnirile de evaluare a performantei, planul individual de performanta, Portofoliul de Initiative. Toate aceste instrumente sunt oferite gratuit participantilor ca parte a materialelor de curs. De asemenea, toti participantii vor beneficia de acces gratuit pe o durata determinata la continutul premium al portalului www.IndicatoridePerformanta.ro.

Pentru mai multe detalii si inscriere la curs, va invitam sa accesati pagina de prezentare a cursului si brosura in format PDF la adresa: www.indicatorideperformanta.ro/premium/training/criteriile-de-performanta-evaluarea-si-imbunatatirea-performantei-angajatilor-14.html. Numarul de locuri este limitat si reduceri la taxa de participare sunt disponibile doar in primele saptamani de inscriere.
Sursa:www.comunicatedeafaceri.ro




Tags: indicatorideperformantacriterii de performanta angajatiperformanta angajatievaluare angajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor, 25 - 26 Octombrie 2011, Bucuresti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton