Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor, 25 - 26 Octombrie 2011, Bucuresti

de
2799 0 24 Sep. 2011
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Acumen Integrat, in parteneriat cu portalul www.IndicatoridePerformanta.ro, organizeaza in perioada 25 - 26 Octombrie 2011, la Bucuresti, cursul deschis „Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor”.

Acesta contine o combinatie unica de solutii practice provenite din experienta in analiza sistemelor de evaluare a performantei si a unei game diverse de profesii si ocupatii, respectiv a KPIs utilizati si recomandati in monitorizarea performantei la nivelul acestora.

Cursul va fi facilitat de o echipa de profesionisti cu expertiza la nivel international, care se remarca printr-o vasta experienta practica si academica in domeniu. Aurel Brudan este expert in domeniul optimizarii performantei organizationale, Director General al companiei australiene eab group si editor al portalului www.smartKPIs.com. Adrian Brudan este Manager Solutii Performanta Strategica in cadrul companiei Acumen Integrat si editor al resurselor online www.IndicatoridePerformanta.ro, www.eBalancedScorecard.ro si www.BalancedScorecardinRomania.ro.

Agenda este structurata in 2 zile, sesiunile de curs fiind dedicate urmatoarelor subiecte:

Ziua 1 – Arhitectura Performantei
- Sesiunea 1: Introducere – Aspecte cheie ale performantei individuale
- Sesiunea 2: Arhitectura Performantei la nivel individual
- Sesiunea 3: Sistem de management al performantei la nivel individual
- Sesiunea 4: Adoptarea sistemului de management al performantei la nivel individual

Ziua 2 – Aspecte umane in managementul performantei individuale
- Sesiunea 5: Interrelationarea la nivel uman si aprecierea eforturilor depuse
- Sesiunea 6: Evaluarea si recompensarea performantei individuale
- Sesiunea 7: Rolul managerului ca si coach pentru imbunatatirea performantei

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




- Sesiunea 8: Aplicarea in organizatii a cunostintelor acumulate in timpul cursului

Beneficiile participarii la acest curs sunt completate de suita de instrumente pre-populate cu indicatori de performanta, printre care: Scorecard-ul individual de performanta, cadrul de evaluare a performantei individuale, intalnirile de evaluare a performantei, planul individual de performanta, Portofoliul de Initiative. Toate aceste instrumente sunt oferite gratuit participantilor ca parte a materialelor de curs. De asemenea, toti participantii vor beneficia de acces gratuit pe o durata determinata la continutul premium al portalului www.IndicatoridePerformanta.ro.

Pentru mai multe detalii si inscriere la curs, va invitam sa accesati pagina de prezentare a cursului si brosura in format PDF la adresa: www.indicatorideperformanta.ro/premium/training/criteriile-de-performanta-evaluarea-si-imbunatatirea-performantei-angajatilor-14.html. Numarul de locuri este limitat si reduceri la taxa de participare sunt disponibile doar in primele saptamani de inscriere.
Sursa:www.comunicatedeafaceri.ro




Tags: indicatorideperformantacriterii de performanta angajatiperformanta angajatievaluare angajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor, 25 - 26 Octombrie 2011, Bucuresti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: zel yatırımcılar Grup zel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton