Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?

de
1924 0 21 Mar. 2016
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiti ca firma dumneavoastra ar putea dezvolta un brand, dar ce inseamna acest lucru mai exact?

Cand creati o identitate de brand, veti dori sa stabiliti linii directoare care sa acopere toate elementele urmatoare (precum si altele care sunt relevante in domeniul dumneavoastra de activitate).

Iata cateva aspecte de luat in calcul – Logo (atat logoul de baza cat si cele secundare folosite de firma pentru linii de productie
individuale):

– Culorile brandului
– Etichete
– Fonturi si tiparire
– „Vocea” folosita in materiale
– Imaginile
– Mascotele si reprezentantii

Evident, aceasta lista nu este foarte cuprinzatoare. Daca simtiti ca exista alte caracteristici de branding necesare pentru a defini afacerea dumneavoastra, adaugati-le ca linii directoare.

Cel mai rau lucru pe care il puteti face este sa evitati sa creati aceste documente importante. Fara ele, eforturile dumneavoastra nu vor avea consistenta si directia necesare pentru succes.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




Complicarea brandului. Priviti cum s-a schimbat logoul Coca-Cola de la prima utilizare din 1887. In vreme ce fonturile variaza foarte putin, aspectul original este aproape intact dupa mai bine de 127 de ani.

Afacerile mici pot invata o lectie de la acest gigant al bauturilor. Cand initiati procesul de branding, veti fi tentati sa adaugati mai multe variabile decat va este necesar.

Dar logoul dumneavoastra nu trebuie sa aiba sase culori diferite sau sase elemente grafice individuale care sa reprezinte departamentele firmei. Elementele simple si curate sunt mai usor de recunoscut si tinut minte de catre consumatori, deci feriti-va de complicarea elementelor de brand ale companiei.



Tags: brandbrandul afaceriilogoafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum se construieste brandul personal

de Idei De Afaceri
06 Feb 2018
Brandul personal contine setul de caracteristici care evidentiaza fiecare persoana si comunicarea acesteia. Insa optiunile care definesc in mod...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton