Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?

de Anca Raileanu 21 Mar. 2016 3681
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Stiti ca firma dumneavoastra ar putea dezvolta un brand, dar ce inseamna acest lucru mai exact?

Cand creati o identitate de brand, veti dori sa stabiliti linii directoare care sa acopere toate elementele urmatoare (precum si altele care sunt relevante in domeniul dumneavoastra de activitate).

Iata cateva aspecte de luat in calcul – Logo (atat logoul de baza cat si cele secundare folosite de firma pentru linii de productie
individuale):

– Culorile brandului
– Etichete
– Fonturi si tiparire
– „Vocea” folosita in materiale
– Imaginile
– Mascotele si reprezentantii

Evident, aceasta lista nu este foarte cuprinzatoare. Daca simtiti ca exista alte caracteristici de branding necesare pentru a defini afacerea dumneavoastra, adaugati-le ca linii directoare.

Cel mai rau lucru pe care il puteti face este sa evitati sa creati aceste documente importante. Fara ele, eforturile dumneavoastra nu vor avea consistenta si directia necesare pentru succes.

Complicarea brandului. Priviti cum s-a schimbat logoul Coca-Cola de la prima utilizare din 1887. In vreme ce fonturile variaza foarte putin, aspectul original este aproape intact dupa mai bine de 127 de ani.

Afacerile mici pot invata o lectie de la acest gigant al bauturilor. Cand initiati procesul de branding, veti fi tentati sa adaugati mai multe variabile decat va este necesar.

Dar logoul dumneavoastra nu trebuie sa aiba sase culori diferite sau sase elemente grafice individuale care sa reprezinte departamentele firmei. Elementele simple si curate sunt mai usor de recunoscut si tinut minte de catre consumatori, deci feriti-va de complicarea elementelor de brand ale companiei.



Tags: brandbrandul afaceriilogoafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]