Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum poti manageria angajatii la distanta

de
1019 0 08 Aug. 2014
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, numarul persoanelor care lucreaza la domiciliu a crescut semnificativ, potrivit unui raport recent al US Census Bureau. Se pare ca angajatii care lucreaza de acasa sunt mai productivi decat cei care muncesc intr-un birou, satisfactia fata de locul lor de munca fiind mai mare si fiind mai putin probabil sa renunte la job. In plus, ajuta si companiile sa economiseasca multi bani.


Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



 
Avantajele companiilor nu se opresc aici. Angajatii care lucreaza la domiciliu tind sa fie mai loiali. Se pare ca acestia prospera atunci cand angajatorul le ofera incredere si au tendinta sa ridice acest lucru la nivel de responsabilitate si automotivare, necesare pentru un astfel de lucrator.
 
Angajatorii, pe de alta parte, se pot teme ca nu sunt capabili sa urmareasca angajatii la distanta pe tot parcursul zilei. Ei se tem si in privinta comunicarii, aceasta ar putea fi mai dificila daca nu sunt prezenti fizic in acelasi birou. Fiecare afacere este diferita si nu exista un mod prin care sa manageriezi angajatii la distanta. 
 
Iata cateva sfaturi pentru managerii care isi doresc sa aiba succes in relatia cu angajatii care lucreaza la domiciliu.
 
1. Implementeaza o politica oficiala
Pentru a te asigura ca toata lumea este pe aceeasi lungime de unda, colaboreaza cu departamentul de HR pentru a crea o politica pentru lucratorii la distanta. Include specificari cu privire la perioadele in care angajatii pot lucra la distanta, tipurile de activitati care pot fi realizate astfel si asteptarile cu privire la mentinerea legaturii cu intreaga echipa prin intermediul  telefonului sau e-mailului.
 
2. Seteaza sistemul de mesagerie instant
Permite angajatilor sa comunice unul cu celalalt de oriunde ar fi prin investirea intr-un sistem corporativ de mesagerie instant. Prin acest mod, angajatii pot pune rapid intrebari si pot trimite momento-uri simple, instantanee, fara a fi nevoiti sa trimita e-mail-uri. Acest instrument de comunicare va contribui la asigurarea unei comunicari constante. 
 
3. Activeaza comunicarea video
Incurajeaza lucratorii la distanta sa comunice prin intermediul apelurilor sau conferintelor video. Exista unele servicii de acest fel de calitate, incluzand Skype sau Google+, care sunt gratuite. Aceasta activitate poate duce si la o relatie mai buna intre colegi, diminuand multitasking-ul, pentru ca ambele parti se pot astfel vedea.
 
4. Utilizarea unor tehnologii cloud
Un lucru important privind succesul angajatilor la domiciliu este accesul la tehnologia potrivita. In mod ideal, ei ar trebui sa poata accesa de acasa orice fisiere sau date pe care le pot accesa de la birou. Acest lucru poate insemna un numar de diferite retele si servere ale companiei tale, dar este bine sa utilizezi tehnologie cloud de calitate. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanageriangajatimanagementskype

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum poti manageria angajatii la distanta
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton