Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti manageria angajatii la distanta

de Alexandra Popescu 08 Aug. 2014 2758
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimii ani, numarul persoanelor care lucreaza la domiciliu a crescut semnificativ, potrivit unui raport recent al US Census Bureau. Se pare ca angajatii care lucreaza de acasa sunt mai productivi decat cei care muncesc intr-un birou, satisfactia fata de locul lor de munca fiind mai mare si fiind mai putin probabil sa renunte la job. In plus, ajuta si companiile sa economiseasca multi bani.

 
Avantajele companiilor nu se opresc aici. Angajatii care lucreaza la domiciliu tind sa fie mai loiali. Se pare ca acestia prospera atunci cand angajatorul le ofera incredere si au tendinta sa ridice acest lucru la nivel de responsabilitate si automotivare, necesare pentru un astfel de lucrator.
 
Angajatorii, pe de alta parte, se pot teme ca nu sunt capabili sa urmareasca angajatii la distanta pe tot parcursul zilei. Ei se tem si in privinta comunicarii, aceasta ar putea fi mai dificila daca nu sunt prezenti fizic in acelasi birou. Fiecare afacere este diferita si nu exista un mod prin care sa manageriezi angajatii la distanta. 
 
Iata cateva sfaturi pentru managerii care isi doresc sa aiba succes in relatia cu angajatii care lucreaza la domiciliu.
 
1. Implementeaza o politica oficiala
Pentru a te asigura ca toata lumea este pe aceeasi lungime de unda, colaboreaza cu departamentul de HR pentru a crea o politica pentru lucratorii la distanta. Include specificari cu privire la perioadele in care angajatii pot lucra la distanta, tipurile de activitati care pot fi realizate astfel si asteptarile cu privire la mentinerea legaturii cu intreaga echipa prin intermediul  telefonului sau e-mailului.
 
2. Seteaza sistemul de mesagerie instant
Permite angajatilor sa comunice unul cu celalalt de oriunde ar fi prin investirea intr-un sistem corporativ de mesagerie instant. Prin acest mod, angajatii pot pune rapid intrebari si pot trimite momento-uri simple, instantanee, fara a fi nevoiti sa trimita e-mail-uri. Acest instrument de comunicare va contribui la asigurarea unei comunicari constante. 
 
3. Activeaza comunicarea video
Incurajeaza lucratorii la distanta sa comunice prin intermediul apelurilor sau conferintelor video. Exista unele servicii de acest fel de calitate, incluzand Skype sau Google+, care sunt gratuite. Aceasta activitate poate duce si la o relatie mai buna intre colegi, diminuand multitasking-ul, pentru ca ambele parti se pot astfel vedea.
 
4. Utilizarea unor tehnologii cloud
Un lucru important privind succesul angajatilor la domiciliu este accesul la tehnologia potrivita. In mod ideal, ei ar trebui sa poata accesa de acasa orice fisiere sau date pe care le pot accesa de la birou. Acest lucru poate insemna un numar de diferite retele si servere ale companiei tale, dar este bine sa utilizezi tehnologie cloud de calitate. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanageriangajatimanagementskype

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Managerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii

de Bianca Tila
28 Iun 2023
Managerii romani estimeaza o crestere a preturilor in constructii si comertul cu amanuntul pentru urmatorele trei luni, potrivit datelor publicate de...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]