Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa gasesti solutii atunci cand rata vanzarilor se schimba

de
1645 0 19 Ian. 2011
Management


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Criza financiara a accentuat fluctuatiile existente pe piata in ceea ce priveste vanzarile si a facut ca multi antreprenori sa nu reactioneze eficient in incercarea de a-si mentine castigurile la un nivel care sa nu afecteze afacerea.

In vreme ce prima reactie a fost sa taie cheltuielile si sa reduca numarul de angajati, au existat si alti antreprenori care au vazut in criza ocazia de a schimba strategia de vanzari si de a invata cum sa se adapteze rapid la modificarile pietei.

Strategiile care au functionat au fost insa doar cele care au fost gandite si analizate in prealabil si care s-au concretizat printr-un plan concret si gandit pe termen lung. Prin analiza mai multor instrumente de marketing si posibilitatea de folosire a acestora pentru a creste vanzarile, s-a ajuns la un rezultat care face ca pe termen lung castigurile afacerii sa creasca.

Mai intai de toate, antreprenorul ar trebui sa inteleaga in ce masura nevoile clientului sunt indeplinite si in ce mod raspund produsele sau serviciile furnizate dorintelor publicului tinta.

Un sistem bine pus la punct este recomandat in locul unei reactii imediate si agresive la care apeleaza foarte multi manageri si antreprenori in incercarea de a obtine o crestere rapida a vanzarilor.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



Chiar daca se apeleaza la promotii si oferte cat mai atragatoare, adesea nu se mai tine cont de buget sau de cum va fi afectata afacerea pe termen lung in urma acestor promotii care incearca sa vanda cat mai mult intr-un timp cat mai scurt insa la niste preturi mult mai mici pe care uneori un magazin, de exemplu, nu si le poate permite.

In concluzie, un plan de gestionare gandit pe termen lung ramane in continuare cea mai buna si eficienta solutie tocmai prin faptul ca strategiile aplicate sunt realizate in urma unor analize temeinice.



Tags: editorialvanzarisolutii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa gasesti solutii atunci cand rata vanzarilor se schimba
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri

de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...

Tehnica inedita de gasire a solutiilor creative: TIPS (Theory of Inventive Problem Solving) sau TRIZ

de Teo Manole
12 Mai 2015
Tehnica a fost dezvoltata de Genrich Altshuller si colegii sai prin analizarea a mai mult de 200.000 de patente. Teoria a pornit de la ideea ca la...

In afaceri - dorinta, schimbare, vanzari ridicate

de Anca Georgescu
30 Apr 2015
De prea multe ori incercam sa intuim ce vor clientii nostri, dupa care incercam sa le oferim acel lucru. Dar ceea ce au ei nevoie nu este neaparat...

Cateva reguli simple pentru vanzari de succes

de Teo Manole
24 Feb 2015
Un aspect esential in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de la care pornesti.  Cele mai importante ipoteze de la care pornesti...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton