Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se construieste o reputatie buna in afaceri

de
2847 1 27 Mai. 2011
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Imaginea firmei dvs. decide cati clienti vor apela la serviciile care le sunt puse la dispozitie, cu ce furnizori veti colabora, ce publicatii vor decide sa va promoveze si per total, ce succes veti avea ca antreprenor. Reputatia in afaceri este cel mai important factor de reusita si are la baza cateva reguli de aur. Iata ce va sfatuiesc profesionistii:


1.    Tineti-va intotdeauna promisiunile. Fie ca vorbim de calitatea serviciilor sau de angajamentul fata de personal, este indiscutabil necesar sa va respectati cuvantul. Nu comercializati produse care promit marea cu sarea si indepliniti-va datoria fata de angajatii dvs. Nemultumirea pe care o atrageti in randul acestora se va reflecta in marimea profitului afacerii dvs. Promisiunile salariale, respectarea fisei postului si a legislatiei va creeaza o reputatie solida si de incredere.

2.    Mentineti o orientare puternica spre customer service. In aceasta categorie includem si promptitudinea cu care va tratati consumatorii, cu care le raspundeti la intrebari si cu care le rezolvati nemultumirile. O conduita dferita va atrage o imagine nefavorabila pentru afacere si pentru dvs. ca antreprenor. Nu uitati ca marketing-ul “din-gura-in-gura” este cea mai eficienta metoda de promovare a unei afaceri si poate fi si folosita si in defavoarea dvs.

3.    Consecventa si uniformitatea in orice afacere sunt vitale. Nu schimbati politica de pret, imaginea firmei, logo-ul sau design-ul website-ului dvs in mod abrupt sau repetat si fara a va instiinta clientii asupra acestor modificari. Incercati sa pastrati o linie continua in actiuni si atunci cand se impune o schimbare aveti grija sa se faca o trecere lina.

4.    Rezolvati problemele imediat ce apar. Nemultumirile clientilor sau angajatilor trebuie sa fie prioritatea dvs. numarul 1. Ignorarea problemelor arata ca nu le dati importanta, ca nu sunteti interesat sa va imbunatatiti serviciile sau produsele si va proiecteaza o reputatie dezastruoasa in afaceri.

5.    Codul etic este indiscutabil in afaceri. De la utilizarea ingredientelor nedaunatoare in cadrul produselor comercializate, la transparenta in afaceri, etica este o constanta care “se poarta” si care intoarce cifra afacerilor in favoarea dvs. Tineti minte ca niciun client nu doreste sa se asocieze cu o firma cu o reputatie proasta si care nu detine principii etice.

Promovarea ideilor si masurilor de protectie a mediului inconjurator a devenit o conditie sine qua non pentru orice companie. Faptul ca respectati valori pozitive va confera o imagine buna si atrage multi clienti.

Mai mult, etica in afaceri inseamna si faptul ca trebuie sa va respectati competitia. Nu vorbiti de rau firmele concurentiale si nu va asumati idei care nu va apartin.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii




Orice antreprenor sau manager trebuie sa fie la curent cu informatiile legate de compania pe care o reprezinta si trebuie sa actioneze cu rapiditate si tenacitate in rezolvarea problemelor, trebuie sa incurajeze feedback-ul si sa demonstreze abilitatea de a trata criticile, sugestiile si reclamatiile intr-un mod profesional impecabil.


Tags: feedbackreputatie companiereputatia afaceriiimagine firma

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se construieste o reputatie buna in afaceri
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
george dumitrescu 2011-05-30 12:19:57
Poate ai timp sa citesti

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton