Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cursuri de Customer Care de calitate

de
1775 0 10 Nov. 2011
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Abilitatile de a trata cu clientii, de a ajunge la ei in maniera potrivita pentru a se realiza efectivul de vanzari si profitabilitate sunt abilitati esentiale in ziua de astazi. Rentrop & Straton ne pune la dispozitie training-ul de Customer Care. Acesta este dedicat in mod special celor care intra in contact direct cu clientii, acelora pentru care conteaza extrem de mult sa previna si sa rezolve probleme ale clientilor lor.

De asemenea, mai sunt vizati si agentii inbound, cei implicati in departamentul de relatii cu clientii, agentii departamentului de customer service si customer care. Cursul se desfasoara pe parcursul unei zile, dureaza 8 ore si va fi unul interactiv si practic, prin intermediul metodelor de invatare experentiala.

Iata si agenda cursului:
1. Aptitudinile agentului
2. Comunicarea verbala si nonverbala.
3. Expresii, cuvinte si atitudini recomandate.
4. Tipuri de clienti: caracteristici, cum ii recunoastem, cum ii abordam.
5. Etapele unui apel.
6. Tratarea clientilor dificili.
7. Eficientizarea apelului.
8. Jocuri de rol.

In concordanta cu obiectivele cursului, participantii se vor bucura de urmatoarele beneficii majore:
1. vor intelege importanta unui serviciu de calitate acordat clientilor
2. isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si de relationare cu clientii
3. vor avea o atitudine pozitiva fata de clienti

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




4. vor intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vor invata tehnici specifice acestora
5. vor putea construi relatii cu clientii bazate pe incredere
6. vor sti cum sa previna si cum sa trateze plangerile clientilor
7. vor sti cum sa obtina si sa mentina controlul apelului
8. vor intelege si vor sti cum sa indeplineasca asteptarile clientilor
9. vor sti cum sa abordeze fiecare client in parte, in functie de nevoile acestuia
10. vor sti cum sa trateze clientii dificili si vor putea sa transforme un client conflictual intr-unul loial

>>Aflati mai multe detalii la (+40) 21.408.28.89 sau scrieti-ne pe e-mail la training@rs.ro


Tags: customer servicecustomer carerelatii cu clientiicurs de customer care

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cursuri de Customer Care de calitate
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!

de Adela Simonescu
24 Apr 2013
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de...

6 fraze magice in customer service!

de Adela Simonescu
27 Mar 2013
Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de...

3 secrete majore in customer service

de Maria Nicutar
06 Dec 2011
Customer service-ul este instrumentul pe care ne laudam ca il folosim in fiecare zi. Nu este total adevarat si este total neadevarat pentru anumite...

Customer service in cuvintele potrivite

de Maria Nicutar
18 Mai 2011
Noile tendinte din sfera antreprenoriala si economica in general arata un interes din ce in ce mai mare pentru o interactiune perfecta cu clientul....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton