Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De 2 ori management - al resurselor profesionale si personale

de
1818 0 04 Sep. 2015
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.17
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Implementarea unor strategii de management al resurselor profesionale si personale aduce beneficii importante pentru afacere dar si pentru angajati.

Organizatia are un castig mai ales la nivel de imagine si de fidelitate a angajatilor fata de companie.

O strategie de management al resurselor profesionale si personale - compania poate oferi angajatilor resurse informationale si de training pentru a creste eficienta modului de utilizare a acestor resurse profesionale si personale.

Marks & Spencer este un exemplu in acest sens. Compania ofera angajatilor programul Starting School prin care parintii isi pot insoti copiii in primele zile de scoala si ii pot lua de la scoala.

De asemenea, un alt proiect pentru angajati a fost crearea unui intranet cu resurse informationale despre sarcina, relatia parinte-copil, nutritie, stil de viata sanatos, managementul relatiei de cuplu etc.

Accesul la workshop-uri si cursuri privind echilibrul dintre viata profesionala si viata privata. Implicarea in viata de familie reprezinta una dintre solutiile la problema conflictului viata profesionala – viata personala.

Familiile in care ambii parteneri au o cariera au nevoie de un bun management al rolurilor si responsabilitatilor in viata de familie – copii si cuplu.

Cantitatea de timp petrecuta cu familia nu este de cele mai multe ori solutia la problema, ci mai ales calitatea timpului – cu alte cuvinte, conteaza mai putin cat timp petreci cu copiii sau sotul/sotia, cat mai ales ce faci in acel timp…

Compania poate facilita angajatilor accesul la resurse informationale si workshopuri de optimizare a vietii profesionale si a vietii de familie sau workshopuri adresate parintilor de optimizare a relatiei parinti – copii si a relatiei de cuplu.

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




De exemplu, Marriot International ofera tatilor cursuri si seminarii despre optimizarea relatiei cu copiii lor si modalitati de optimizare a relatiei de familie si cuplu. Compania a oferit programe workshop-uri pentru tati si „Daddy Stress/ Daddy Success” un program adresat managerilor din top management.






Tags: afaceremanagementresurse profesionaleresurse personaleechilibru

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

De 2 ori management - al resurselor profesionale si personale
Rating:
Nota: 2.17 din 3 voturi

Articole conexe

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Cum scapati de costurile inutile in afacere

de Dragos Craciun
25 Mai 2016
Primul lucru este sa priviti produsele si serviciile prin ochii clientilor. O analiza atenta a produselor si serviciilor din perspectiva...

Ca sa faci bani din afacerea ta, urmeaza aceste 4 sfaturi

de Ingrid Dumitrescu
20 Mai 2016
Putem vorbi despre o afacere doar daca aceasta face profit. Daca ai intrat intrat in afaceri pune-ti aceasta simpla intrebare: "Cum fac bani din...

5 sfaturi care te vor ajuta enorm sa-ti construiesti durabil afacerea

de Dragos Craciun
11 Mai 2016
Se afirma ca, cea mai buna cale prin care puteti construi afaceri este sa ajutati alte persoane sa isi atinga dorintele. In acest fel, veti avea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

PFA

Intrebare: Buna ziua , as dori sa stiu daca se poate face PFA in judetul Bihor daca tu esti domiciliat in jud Arad ? Trebuie mutat domiciliul neaparat sau nu e obligatoriu? Multumesc.


Raspuns: PFA-ul , ca si o firma, se poate face acolo unde se detine domiciliu. deci, cam trebuie mutat...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton