Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

De ce nu isi pot permite companiile clienti suparati?

de
812 0 12 Iun. 2014
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii sunt, pentru orice firma, foarte importanti. Companiile trebuie sa accentueze modul de angajare mai bine cu acestia si intelegerea lor pentru a imbunatati procesul de luare a deciziilor. Toate din cauza ca nimeni nu poate risca sa aiba clienti nemultumiti.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii



 
Un raport facut anul trecut de catre McKinsey arata ca 56% dintre directorii de afaceri considera ca angajamentul clientilor online este o prioritate de top. 
In plus, 60% dintre cei intervievati de firma de consultanta Bluewolf cred ca angajamentul clientilor trebuie sa fie un obiectiv cheie, iar 84% spun ca productivitatea ar fi un obiectiv cheie de crestere a companiei.
 
Intreprinderile incearca tot mai mult sa integreze vocea clientului in procesul lor de luare a deciziilor. Un client nemultumit poate cauza pierderi mari unei intreprinderi. 
 
Vision Critical a realizat un raport in care arata costurile pe care o companie le suporta din cauza unui astfel de client, dar si formula pentru a-i face pe acestia fericiti.
Conform studiului, se pare ca clientii sunt de 3 ori mai incantati sa le spuna prietenilor despre experientele negative. 80% dintre oameni nu vor cumpara de la o companie care are review-uri negative. Este nevoie de 10 pana la 12 review-uri pozitive pentru a compensa un review negativ.  
Conform Google, afacerile cu review-uri de 3 sau mai multe stele atrag 87% dintre click-uri.
 
Clientii nesatisfacuti sunt niste mari pierderi pentru companii si mari oportunitati pentru altele. In SUA, costul anual al clientilor nemultumiti este de 537,03 miliarde de dolari.
 
Ca exemplu, un client nemultumit poate costa o companie si 180 milioane de dolari. Este vorba de un barbat, o chitara si o linie aeriana. Muzicianul David Caroll a asistat cand un angajat al United Airlines a aruncat chitara sa pe pista in timpul procesului de descarcare. Chitara, in valoare de 3.500 de dolari, s-a rupt de la baza. Dave a intrebat United Airlines daca vor plati pentru reparatii, insa ei au refuzat.
 
Dupa 9 luni de rugaminti si refuzuri, Dave a scris o melodie si a produs un video muzical pe YouTube. Piesa "United Breaks Guittars" a strans 14 milioane de vizualizari. Dupa 4 saptamani de la realizarea videoclipului, United a pierdut 10%, o valoare de 180 de milioane de dolari.
 
Pe de alta parte, clientii fericiti ridica compania ta pana la cel mai inalt nivel. Formula care te va ajuta sa ai clienti fericiti este urmatoarea:
 
1. Concentreaza-te pe experienta grozava a clientilor dincolo de toate departamentele companiei. Ingroapa demografia clientilor tai, cunoaste-le preferintele specifice si furnizeaza preferintele lor.
 
2. Angajeaza-te regulat cu clientii tai intr-un dialog in ambele sensuri. Implica clientii in diferite stagii ale afacerii tale - research, prototipuri, testari, preturi - si stabileste interactiuni pe timp indelungat, incluzandu-i in interiorul comunitatilor.
 
3. Furnizeaza servicii excelente si consistente si suport prin intermediul canalelor preferate de clienti.
 


Tags: afacericompaniiclienticlienti fericiticlienti suparaticlienti onlinesfaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

De ce nu isi pot permite companiile clienti suparati?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton