Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Eficienta personala si profesionala - Factori de succes, 17-18 noiembrie 2011, Bucuresti

de Matei Antonescu 23 Oct. 2011 3456
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cursul „Eficienta personala si profesionala - Factori de succes” are ca obiective principale familiarizarea participantilor cu concepte precum: managementul timpului si al stresului, organizare personala si desfasurarea in mod eficient a unei sedinte de lucru, ni se arata intr-un comunicat de presa.

Cursul va contine si activitati practice executate in echipe, se adreseaza profesionistilor care doresc sa isi imbunatateasca eficienta la locul de munca si este oferit de centrul educational FiaTest.

Iata subiectele ce vor fi discutate in cadrul cursului „Eficienta personala si profesionala - Factori de succes”:

•    Managementul stresului şi al timpului;
•    Gestionarea timpului şi a întreruperilor în activităţile de serviciu;
•    Identificarea şi stabilirea priorităţilor;
•    Tehnici de gestiune zilnică a timpului;
•    Sugestii pentru o planificare eficace;
•    Organizarea personală -  cum sa creăm ordine în activităţile profesionale şi personale;
•    Modalitati de planificare, organizare si desfasurare a unor sedinte eficiente
•    Identificarea unor probleme comune ce pot apărea pe parcursul unor şedinţe şi rezolvarea acestora;
•    Cum să conduci sau să participi într-o şedinţa eficientă.


Daniel Badarau, consultant FiaTest cu o experienta de 11 ani in domeniul Resurselor Umane va fi lectorul acestui curs.

Aflati mai multe detalii referitoare la acest curs pe www.business-edu.ro




Tags: eficienta personala si profesionalafiatestmanagementul timpuluimanagementul stresuluiorganizare personalasedinte

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Idei de afaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei: Cred ca suntem cumva autisti

de Florin Amariei
18 Iun 2019
"Traiesc cu impresia ca suntem cumva autisti in administratia publica", a spus Bogdan Chiritoiu. In administratia publica exista colaborare la...

Regula 80/20 pentru succes in managementul timpului

de Ilinca Dobrescu
17 Feb 2014
Nu mai pierde timpul. Nu iti mai irosi cea mai valoroasa resursa pe care o ai la dispozitie. Banii se refac, insa nu si timpul. Timpul nu mai este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]