Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Importanta Customer-Service-ului pentru afacerea ta

de
757 0 13 Mar. 2014
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Lumea afacerilor este caracterizata de o concurenta intensa si de un ritm alert. Companiile care nu reusesc sa tina pasul pot avea probleme financiare profunde. Una dintre cele mai bune moduri de a creste profiturile si de a garanta dezvoltarea durabila este sa iti innoiesti perspectiva asupra relatiei cu clientii. Aceasta necesitate poate parea evidenta la o prima vedere, insa ai fi surprins sa afli cat de multe companii nu reusesc sa comunice in mod corespunzator cu clientii lor, riscand astfel sa ii piarda.

Comunicarile saptamanale via e-mail (newslettere) sunt o modalitate foarte buna de a te asigura de faptul ca iti faci cunoscute ofertele si noutatile. De asemenea, website-ul unei afaceri ar trebui sa ofere o serie de optiuni diferite pentru clientii care doresc sa intre in contact cu reprezentanti ai companiei pentru a solicita informatii suplimentare. Nu ezita sa investesti in crearea unui departament de Relatii Clienti, pentru a te asigura ca oferi cele mai bune servicii cu putinta. O alta modalitate prin care poti sta in contact cu clientii tai este sa folosesti retelele sociale. Social media si-a dovedit din plin utilitatea in domeniul business, asa ca utilizeaza Facebook si Twitter in avantajul tau si comunica in timp real cu toate persoanele interesate de afacerea ta.

Cunoaste-ti  piata pentru a-ti putea intelege clientii. Internetul permite acum potentialilor clienti sa compare instant preturile diverselor servicii si produse. Clientii vor sti exact care sunt concurentii tai si ce oferte au, asa ca practica o politica de preturi competitiva. Afla tot ce poti despre concurenta si ia toate masurile necesare pentru a asigura clientilor tai cele mai bune solutii. Ofera ceva in plus, ceva mai ieftin sau ceva ce concurenta nu poate oferi, pentru a atrage cat mai multe persoane.

Incearca sa personalizezi toate mesajele pe care le trimiti catre clienti. In era discounturilor si reducerilor, oamenii vor fi mai receptivi la variante care li se adreseaza doar lor, recompensandu-le, de exemplu, loialitatea, deoarece nu se vor mai simti uniformizati.  Foloseste prenumele si persoana I pentru a crea un sentiment de apropiere si a creste increderea in brandul tau.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





De fiecare data cand obtii un nou client, afla cum a ajuns la tine. Vei putea contoriza mai bine ce alte site-uri sau persoane te recomanda. Este bine sa mentii legatura cu acestea si chiar sa initiezi un sistem de recompense (de exemplu, ofera discount 5% fiecarei persoane care isi convinge un prieten sa cumpere din magazinul tau de minim 100 de lei).


Tags: managementcustomer servicerelatii clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Importanta Customer-Service-ului pentru afacerea ta
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri

de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...

6 avantaje in managementul riscurilor

de Marinache Paula
08 Ian 2016
In general, companiile care investesc cel mai mult in managementul riscurilor sunt cele cu un grad de expunere ridicat la risc si pentru care...

Cum sa folosesti strategia de management a timpului adecvata

de Anca Raileanu
11 Dec 2015
Atunci cand faci un efort constient de a te concentra, trebuie sa iti gestionezi timpul in avans. La sfarsitul fiecarei zile, acorda-ti un moment...

De 2 ori management - al resurselor profesionale si personale

de Stefania Tanase
04 Sep 2015
Implementarea unor strategii de management al resurselor profesionale si personale aduce beneficii importante pentru afacere dar si pentru angajati....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton