Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Importanta strategiei de pret in lansarea produselor

de
3513 0 26 Iun. 2011
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Lansarea produselor este punctul decisiv care influenteaza profitabilitatea si rentabilitatea acestora pe piata pe care sunt introduse. O strategie gresita de lansare deturneaza intreaga viata a produsului si afecteaza imaginea intregii companii. In acest scop, este vital ca marketerii si advertiserii sa se sincronizeze in crearea unui mediu propice pentru intampinarea unui nou produs.

Cel mai important factor in lansarea unui produs il constituie setul de caracteristici specifice ale acestuia. Pe locul al doilea se plaseaza pretul sub care se va vinde respectivul produs. Un pret prea mic sau prea mare in raport cu nivelul calitatii sale, cu nivelul pietei, cu preturile practicate de competitie se dovedesc a fi problemele majore pentru orice companie.

Majoritatea produselor lansate vin cu preturi mai mici decat nivelul pe care il vor atinge dupa perioada de acomodare a consumatorilor. Exista intervale de timp in care se pune la dispozitie produsul impreuna cu un pret promotional. Se mai includ produsele noi si in pachete promotionale, alaturi de produse cu o vechime mai mare si cu o reputatie solida. Astfel se imprumuta din notorietatea unuia catre celalalt pentru un nivel sporit al vanzarilor.

Managerii responsabili cu stabilirea preturilor trebuie sa dea importanta necesitatii unui nivel corect in comparatie cu asteptarile pietei. Un pret prea mic raportat la imaginea companiei sau la nivelul calitatii produsului ar atrage opinii nefavorabile. Majoritatea consumatorilor asociaza preturile mici cu produse de calitate slaba. De aceea trebuie punctata existenta perioadelor fixe in care vor fi disponibile preturile reduse.

De partea cealalta a baricadei exista si produse care se lanseaza cu preturi mari si apoi dupa o perioada si le reduc considerabil. In parte putem admite ca se vor inregistra vanzari mai mari, insa rationamentul consumatorilor va migra in jurul ideii de rentabilitate scazuta a produselor oferite si o managerizare defectuoasa a procesului de lansare, fapt ce va avea un impact negativ asupra companiei.

In total, strategiile de stabilire a preturilor necesita munca ampla de gandire, luandu-se in calcul toate riscurile la care o companie se expune in cazul deciziilor incorecte. Se cere o buna cunoastere a consumatorilor si a pietei iar existenta unui brand solid care sa sustina produsele lansate este factorul decisiv pentru succesul de lunga durata al acestora.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii







Tags: lansarea produselorstrategia de lansare a unui produs

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Importanta strategiei de pret in lansarea produselor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua,rog mai multe detalii pe mariusavalcea@yahoo.com  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton