Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Leaderi, coach-i, mentori - Moduri prin care ne impresionam audienta cand livram mesaje

de
1773 0 26 Aug. 2011
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Leaderii, coach-ii, mentorii si nu numai sunt persoane care trebuie sa isi impresioneze audienta atunci cand livreaza mesaje, cand livreaza discursuri cand cand poarta o conversatie in scop profesional. Comunicarea eficienta cu o audienta mare sau mica se realizeaza prin intermediul catorva tehnici strategic alese si gandite in mod inteligent. Iata cateva sfaturi pentru cei care doresc sa isi impresioneze interlocutorii:

1.    Prezentati intotdeauna mesajul dvs din punctul de vedere al audientei dvs. Trebuie sa stiti cu cine aveti de-a face inainte sa puteti sa va alcatuiti mesajul si apoi sa il livrati cu succes. Este nevoie de planificare si munca de cercetare pentru a stabili clar si de la bun inceput in ce maniera trebuie sa vorbiti, ce ambalaj trebuie sa construiti pentru mesajul dvs pentru a fi bine receptionat, inteles si absorbit.

2.    Nu va purtati si nu vorbiti intr-o maniera artificiala. Daca aveti emotii, lasati sa se vada decat sa recurgeti la alte trucuri menite sa va mascheze emotiile si care pot face mai mult rau decat bine. Cea mai buna solutie pentru combaterea emotiilor este sa va purtati natural, sa adoptati un ton al vocii care sa va avantajeze, un ritm al discursului care sa vi se potriveasca.

3.    Implicati-va audienta in mesajul transmis. De multe ori, leaderii, coach-ii si mentorii isi implica audienta cu ajutorul povestioarelor, cu ajutorul situatiilor pe care le nareaza si in care isi implica interlocutorii. Proiectati in mintea interlocutorilor imagini si situatii in care ei sa se poata regasi pentru a va spori sanse de a ajunge la mintea lor, la inima lor, de a le starni emotii si empatie.

4.    Dati posibilitatea interlocutorilor de a se auto-impresiona. Dati-le sansa sa fie amuzanti, inteligenti, ageri, buni coordonatori samd. Orice ocazie pe care o detineti la indemana este perfecta pentru a-i implica pe interlocutorii dvs in emiterea de ipoteze si confirmarea celor mai corecte.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii







Tags: leadercoachmentordiscursinterlocutor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Leaderi, coach-i, mentori - Moduri prin care ne impresionam audienta cand livram mesaje
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum sa beneficiezi maxim de sfaturile consilierului tau in afaceri sau ale mentorului de business

de Anca Raileanu
18 Mar 2015
Daca aveti de gand sa cereti parerea sau indrumarea unui mentor, valorificati timpul pe care vi-l acorda si respectati-l suficient cat sa ii sugerati...

Cat ai de pierdut pentru ca inca nu esti un bun leader...

de Ilinca Dobrescu
10 Feb 2014
Leaderii se formeaza in timp... Daca avem o astfel de initiativa si daca suntem dispusi sa intram pe un teritoriu cu adevarat nou, avem toate sansele...

Leadership: Top 4 reguli de care tinem cont!

de Maria Nicutar
09 Dec 2013
Charisma, autenticitate, putere de inovatie, forta de influentare, luciditate, claritate, originalitate... Toate reprezinta doar 1% din necesarul de...

3 moduri surprinzatoare prin care sa iti sporesti productivitatea! Leaderii te invata!

de Ilinca Dobrescu
03 Dec 2013
Cum sa devenim mai productivi si mai productivi si tot mai productivi... Iata ce ne intereseaza si anul viitor, la fel ca anul acesta. Ne intereseaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton