Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing-ul pe mobil - Noi frontiere de explorat

de
1875 0 02 Iun. 2011
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marketing-ul si publicitatea isi cauta in permanenta noi directii de actiune, noi surse de potentiali clienti, noi metode de a-si face produsul vizibil pe piata. In consecinta, se exploreaza toate modalitatile de a ajunge sub ochii clientilor:presa scrisa, online, fly-ere, postere, carti de vizita si telefoane mobile.

In prezent nu putem vorbi despre o expansiune mare a marketing-ului pe mobil, dar putem afirma cu siguranta ca este un domeniu fertil si extrem  de promitator pentru viitorul apropiat.

Majoritatea consumatorilor detin telefoane mobile si o mare parte au achizitionat deja primul “smart device” si beneficiaza de aplicatii complexe prin care pot fi tinuti la curent cu ultimele tendinte in materie de produse si servicii.

Dovada ca ne confruntam cu o dezvoltare a acestui tip de marketing este frecventa sporita cu care consumatorii acceseaza site-urile optimizate pentru telefonul mobil. Cu siguranta, viitorul suportului online va sta in mainile clientilor, la propriu si la figurat, si aici trebuie sa apara si publicitatea.

Aplicatiile mobile reprezinta o mare oportunitate de marire a vizibilitatii serviciilor si produselor, insa, pentru moment, romanii prezinta reticenta in descarcarea acestora contra-cost. Solutia sta in aplicatiile gratuite. Reclamele sub forma de aplicatii sunt create sub forma de jocuri, muzica sau GPS.

Strategiile de marketing si de publicitate adaptate pentru acest domeniu impun cheltuieli infinit mai mici decat in cazul marketing-ului si publicitatii clasice. Pe langa acest lucru, trebuie luat in calcul faptul ca se sporeste considerabil eficienta unei campanii publicitare cu ajutorul accesului direct catre clientii vizati. Exista o siguranta ca se face marketing catre o audienta care isi doreste sa fie tinuta la curent si nu se va simti agasata de mesaje nedorite.

Reclamele text sunt momentan cele mai folosite. Acesta este marketing-ul SMS. Recomandarea expertilor din domeniu este sa nu se foloseasca aceleasi mesaje publicitare din alte medii:presa scrisa, online, panouri. Pentru a pune la punct un mesaj eficient, trebuie sa veniti cu o alta abordare potrivita interactiunii directe cu clientul vizat.

O solutie ar fi sa folositi marketing-ul SMS doar pentru tinerea consumatorilor la curent cu ofertele zilnice, promotiile, concursurile pe care le puneti la bataie.

In final, va amintim ca marketing-ul pe mobil se imbina formidabil cu marketing-ul social. Nu neglijati retelele de socializare si creati-va o legatura strategica intre reclamele pe mobil si publicitatea de pe Facebook, Twitter samd. Fiti la current cu toate aplicatiile disponibile prin care v-ati putea face produsele sau serviciile vizibile si cu noile tendinte ale consumatorilor.
 

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii









Tags: marketing pe mobilreclame pe mobilsms marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing-ul pe mobil - Noi frontiere de explorat
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton