Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de
1534 0 31 Aug. 2015
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand arunci vina pe altii fara sa ai date prin care sa sustii nevinovatia ta.

Desigur, a da vina pe altii este una dintre cele mai comune tactici. Poti face asta cu succes, insa conditia esentiala este sa aduci dovezi in acest sens si sa nu afectezi relatiile cu partenerii de afaceri apropiati.

Primul lucru pe care este indicat sa il faci atunci cand primesti critici la adresa produselor si serviciilor tale este sa iei mana de pe tastatura si pe telefon pana cand te calmezi si poti trata cu ratiune situatia.

In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere.

Este important sa nu iei lucrurile personal!

Criticile vin la adresa unor produse si servicii pe care oamenii le pot percepe diferit. Cu alte cuvinte, iti recomandam sa nu faci greseala de a te considera vinovat personal. Tu si afacerea ta sunteti doua entitati diferite.

Nemultumirile din partea clientilor pot fi cauzate de nenumarati factori: retea de distributie ineficienta, mod de prezentare inadecvat in magazine etc. Cel mai mare beneficiu al acestei diferentieri este faptul ca poti privi lucrurile mai obiectiv, fara sa fii influentat de emotii.

Un lucru esential de care este indicat sa tii cont este faptul ca nimeni nu se asteapta sa ai un raspuns imediat atunci cand un client publica o plangere.

Un mod elegant de a raspunde este de a-ti exprima preocuparea pentru a solutiona problema, cu precizarea ca trebuie sa investighezi mai intai situatia.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




Publicul va aprecia interesul tau pentru a culege toate informatiile necesare. De aceea, isi recomandam sa nu propui o solutie imediata, pe care ai testat-o, ci sa intelegi mai intai situatia.



Tags: clientinemulturimiri clientiplangereafacereafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
Rating:
Nota: 2.5 din 2 voturi

Articole conexe

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Cum pot gasi un investitor serios ?

Intrebare: Caut investitor pentru infiintarea unui parc cu rulote stationare dupa modelul "Parc des Roches",St.Cheron,Franta.Posed Planul de afaceri si Studiu de Fezabilitate.


Raspuns: la cat se ridica investitia?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton