Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Oamenii de care ai nevoie in serviciul de staffing

de
1012 0 16 Iun. 2014
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Intr-o afacere, initiatorul are nevoie de un staff bine pus la punct, care sa acopere toate sarcinile care trebuie indeplinite. Toti acesti oameni te ajuta pe tine ca antreprenor sa te ocupi de sarcinile mai importante ale companiei, de strategiile de dezvoltare, in loc sa executi cat mai multe deodata.

 
In continuare iti prezentam pozitiile cele mai permanente care se gasesc, de obicei, in serviciul staffului:
 
Asistent administrativ. Ofera asistenta managementului superior.
 
Coordonator administrativ. Acesta se ocupa de tot ceea ce inseamna salarizare, facturare sau conturi de creante. In servicii mai mici, ei pot achizitiona bunuri si sunt responsabili de mailurile saptamanale.
 
Manager reprezentant al serviciului de contabilitate/financiar. Acesta se ocupa de salarizarea atat a personalului permanent, cat si a celui temporar. 
 
Administrator de firma. Manevreaza cumpararile si ofera suport HR personalului permanent.
 
Manager de birou/filiala. Supravegheaza toate operatiunile de birou.
 
Coordonator on-site. Supravegheaza angajatii temporari la locul de munca. Aceasta pozitie este utila doar arunci cand este necesar, daca exista grupuri mari de angajati temporari la o companie.
 
Specialist plasare permanent. Se ocupa de recrutarea, intervievarea, selectia si plasarea angajatilor permanenti pentru clientii servicului de staffing.
 
Specialist plasare/ supervisor performanta/ coordonator personal/consilier de serviciu. Se ocupa de apelurile initiale de la potentialii angajati temporari si, de asemenea, intervieveaza aplicantii, supravegheaza angajatii temporari si se ocupa de problemele pe care un angajat sau un client le poate avea. Toate serviciile staff-ului de orice dimensiune folosesc mai multe dintre aceste persoane la fiecare locatie de birou. Chiar si un serviciu mic are, de obicei, doua persoane care se ocupa de aceste sarcini. Intr-un birou mic, aceste persoane pot fi pentru recrutare.
 
Receptionist/secretar. Raspunde la telefoane si se ocupa de sarcinile de birou.
 
Recrutor. Gaseste si intervieveaza aplicanti si poate oferi si servicii pentru clienti. Cele mai multe servicii de staffing considerabile au mai multe astfel de persoane la fiecare locatie. Intr-un serviciu mic, recrutorul si coordonatorul de personal pot fi aceeasi persoana.
 
Ofiter de control al riscurilor. Se ocupa de toate nevoile de asigurare ale servicului de staffing. Multe servicii se ocupa cu succes de nevoile lor de asigurare prin intermediul unui agent de asigurare exterior. Cu toate acestea, serviciile de staffing foarte mari au mai multi ofiteri de control de risc.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




 
Manager de vanzari/ asociat de vanzari. Se ocupa de vanzari si este in afara afacerii generatoare de birou. Ofera si servicii pentru clienti. Toate, dar in special serviciile cele mai mici, au cate doua persoane de acest fel la fiecare birou.
 
Director regional/ vice-presedinte al operatiunilor. Supravegheaza operatiunile companiei. Daca exista mai multe birouri, acestia supravegheaza managerii birourilor.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceristaffantreprenorisarcinimanagementadministrativspecialistmanager

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Oamenii de care ai nevoie in serviciul de staffing
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton