Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pasi esentiali in dezvoltarea strategiei de advertising

de Maria Nicutar 05 Iun. 2011 3741
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Prosperitatea unei afaceri se masoara in impactul pe care aceasta il are in ochii consumatorilor. Putem vorbi despre clienti fideli care ignora restul competitorilor dvs, clienti care va aleg produsele sau serviciile chiar si atunci cand practicati preturi de vanzare mai mari decat se intampla pe piata si mai ales, vorbim despre clienti care sunt mandri sa afirme ca va cumpara produsele?

Daca sunteti in situatie de mai sus, un lucru este clar:aveti o strategie de advertising formidabila! In majoritatea cazurilor produsele se vand datorita imaginii pe care advertiserii o proiecteaza in mintea clientilor si datorita reputatiei si imaginii firmei dvs.

De aici si consumul produselor “de firma”. Cu alte cuvinte, principalul punct de interes este ca produsul de care vorbim sa apartina de o firma cu renume.

Pentru a va construi o imagine reusita aveti nevoie de produse de calitate si de o “impachetare” eficienta. Exact asta se spera sa se obtine dintr-o strategie de advertising.

Haideti sa vedem care sunt principalii 3 pasi pentru dezvoltarea unei strategii de advertising eficiente:

1.    Cine este audienta dvs? Catre ce segment al clientilor va adresati produsele sau serviciile?
In functie de rezultatele cercetarilor amanuntite veti avea un punct de plecare in adoptarea tehnicilor potrivite.

Veti sti ce limbaj sa folositi in campanile publicitare, ce culori sa afisati pe panouri, cu ce font se vor tipari brosurile, unde sa imprastiati fliere, la ce ora sa difuzati un spot publicitar si multe altele.

2.    Ce calitate unica au produsele sau  serviciile dvs? Sa fie faptul ca sunteti singurul producator de lumanari cu nume inscriptionate pe ele, sau sunteti singurul studio de lectii de dans cu invitati speciali din randul vedetelor?

Trebuie, per total, sa gasiti acea unicitate a produselor dvs care va aduce clienti si ii determina sa ramane fideli. Odata ce ati identificat elementul cheie, sau, de ce nu, elementele, este timpul sa puneti accentul pe ele cu orice ocazie si sa mizati pe lipsa lor in randul competitorilor.

3.    Ce buget aveti la dispozitie? Ce echipa se va ocupa de proiectarea si implementarea strategiei de advertising? Cat timp aveti la dispozitie pentru a termina proiectul? Iata cateva intrebari pentru care trebuie sa veniti cu raspunsuri.

Acestea sunt la fel de importante ca cele de mai sus, intrucat va spun intre ce limite va puteti desfasura activitatea si cat de bine se vor fructifica resursele pe care le detineti.

Si, nu uitati!  O strategie se poate dovedi de succes rasunator si cand cheltuielile sunt reduse. Aveti nevoie doar de multa creativitate, originalitate si o buna cercetare a pietei. Mult succes!




Tags: advertisingstrategie de advertisingcampanii publicitare

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]