Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Pasi esentiali in dezvoltarea strategiei de advertising

de
2012 0 05 Iun. 2011
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Prosperitatea unei afaceri se masoara in impactul pe care aceasta il are in ochii consumatorilor. Putem vorbi despre clienti fideli care ignora restul competitorilor dvs, clienti care va aleg produsele sau serviciile chiar si atunci cand practicati preturi de vanzare mai mari decat se intampla pe piata si mai ales, vorbim despre clienti care sunt mandri sa afirme ca va cumpara produsele?

Daca sunteti in situatie de mai sus, un lucru este clar:aveti o strategie de advertising formidabila! In majoritatea cazurilor produsele se vand datorita imaginii pe care advertiserii o proiecteaza in mintea clientilor si datorita reputatiei si imaginii firmei dvs.

De aici si consumul produselor “de firma”. Cu alte cuvinte, principalul punct de interes este ca produsul de care vorbim sa apartina de o firma cu renume.

Pentru a va construi o imagine reusita aveti nevoie de produse de calitate si de o “impachetare” eficienta. Exact asta se spera sa se obtine dintr-o strategie de advertising.

Haideti sa vedem care sunt principalii 3 pasi pentru dezvoltarea unei strategii de advertising eficiente:

1.    Cine este audienta dvs? Catre ce segment al clientilor va adresati produsele sau serviciile?
In functie de rezultatele cercetarilor amanuntite veti avea un punct de plecare in adoptarea tehnicilor potrivite.

Veti sti ce limbaj sa folositi in campanile publicitare, ce culori sa afisati pe panouri, cu ce font se vor tipari brosurile, unde sa imprastiati fliere, la ce ora sa difuzati un spot publicitar si multe altele.

2.    Ce calitate unica au produsele sau  serviciile dvs? Sa fie faptul ca sunteti singurul producator de lumanari cu nume inscriptionate pe ele, sau sunteti singurul studio de lectii de dans cu invitati speciali din randul vedetelor?

Trebuie, per total, sa gasiti acea unicitate a produselor dvs care va aduce clienti si ii determina sa ramane fideli. Odata ce ati identificat elementul cheie, sau, de ce nu, elementele, este timpul sa puneti accentul pe ele cu orice ocazie si sa mizati pe lipsa lor in randul competitorilor.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





3.    Ce buget aveti la dispozitie? Ce echipa se va ocupa de proiectarea si implementarea strategiei de advertising? Cat timp aveti la dispozitie pentru a termina proiectul? Iata cateva intrebari pentru care trebuie sa veniti cu raspunsuri.

Acestea sunt la fel de importante ca cele de mai sus, intrucat va spun intre ce limite va puteti desfasura activitatea si cat de bine se vor fructifica resursele pe care le detineti.

Si, nu uitati!  O strategie se poate dovedi de succes rasunator si cand cheltuielile sunt reduse. Aveti nevoie doar de multa creativitate, originalitate si o buna cercetare a pietei. Mult succes!




Tags: advertisingstrategie de advertisingcampanii publicitare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Pasi esentiali in dezvoltarea strategiei de advertising
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton